może by dodać do jakiejś klasy ciche chodzenie ?
jeśli ktoś sobię rzyczy to przecież może dodać
fm_set_user_footsteps(id, 1);
w lewym górnym rogu masz radar, także nie za bardzo by to się sprawdziło, co do frakcjiA czy jest możliwość przerobienia pluginu tak, aby w lewym górnym rogu był napisy:
Klasa: Doświadczenie: Level: Item: HP:
Aha i żeby nie było wyboru menu tych klas czyli:Rosjanie itd.
Tylko chodzi się na serwer i wszystkie klasy po kolei.
Z góry dzięki za pomoc.
usuń
Spoiler
new const frakcje[][]={
"Brak",
"Rosjanie",
"Zielone Berety",
"SWAT"
}
enum { NONE = 0,Rosjanie,Zielone,SWAT};
new const nalezy_do[]={
NONE,
Rosjanie,
Rosjanie,
Rosjanie,
Rosjanie,
Rosjanie,
Rosjanie,
Rosjanie,
Zielone,
Zielone,
Zielone,
Zielone,
Zielone,
Zielone,
Zielone,
SWAT,
SWAT,
SWAT,
SWAT,
SWAT,
Zielone,
Rosjanie,
SWAT,
SWAT
}
new frakcja_gracza[33]
i to:
Spoiler
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");
for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
menu_additem(menu, frakcje[i]);
}
menu_display(id, menu);
}
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
frakcja_gracza[id] = item;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == item){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
new ile = 0;
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
ile++;
}
if(ile == item){
item = i;
break;
}
}
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamień na to:
Spoiler
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}