Witam, Szukam pluginu, jeżeli takowy jest, konkretnie blokowanie kupowania granatów X sekund w każdej rundzie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
Blokowanie kupienia..
Started By Death_Player, 09.05.2011 06:57
5 replies to this topic
#1
Posted 09.05.2011 06:57
#3
Posted 09.05.2011 09:19
nie o ten mi chodziło, jeżeli nie ma na kupno to może jest że nie można rzucić granatem przez pierwsze 10 sec każdej rundy.
#4
Posted 09.05.2011 09:41
Można zablokować kupno i rzut, żeby nie można było zachować granata na następną rundę.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "No HE in X sec" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new gcvarBlockBuy; new Float:gfCanBuyTime; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start"); register_event("CurWeapon", "eventSelectHe", "be", "2=4"); //Handlers from war3ft register_menucmd( register_menuid( "BuyItem" ) , (1<<3) , "cmd_hegren" ); register_menucmd( -34 , (1<<3) , "cmd_hegren" ); register_clcmd( "hegren" , "cmd_hegren" ); gcvarBlockBuy = register_cvar("amx_blockhe_time", "10"); } public eventRoundStart(){ gfCanBuyTime = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarBlockBuy); } public CS_InternalCommand(id, const szCmd[]){ if(equal(szCmd, "hegren")) return blockBuy(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public cmd_hegren(id){ return blockBuy(id); } blockBuy(id){ if(get_gametime() < gfCanBuyTime){ client_print(id, print_center, "Granat dostepny %ds po starcie rundy", get_pcvar_num(gcvarBlockBuy)); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public eventSelectHe(id){ if(blockBuy(id) == PLUGIN_HANDLED) engclient_cmd(id, "weapon_knife"); }
#5
Posted 09.05.2011 18:37
sry, ostatnia prośba to usunięcie blokowania kupowania, tylko blokowanie rzucania granatu przez pierwsze 10 sekund w każdej rundzie.
#6
Posted 09.05.2011 19:59
Łap
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "No HE in X sec" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new gcvarBlockBuy; new Float:gfCanBuyTime; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start"); register_event("CurWeapon", "eventSelectHe", "be", "2=4"); gcvarBlockBuy = register_cvar("amx_blockhe_time", "10"); } public eventRoundStart(){ gfCanBuyTime = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarBlockBuy); } blockBuy(id){ if(get_gametime() < gfCanBuyTime){ client_print(id, print_center, "Granat dostepny %ds po starcie rundy", get_pcvar_num(gcvarBlockBuy)); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public eventSelectHe(id){ if(blockBuy(id) == PLUGIN_HANDLED) engclient_cmd(id, "weapon_knife"); }