Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie kupienia..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 06:57

Witam, Szukam pluginu, jeżeli takowy jest, konkretnie blokowanie kupowania granatów X sekund w każdej rundzie.
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2011 07:36

Nades limit - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 09:19

nie o ten mi chodziło, jeżeli nie ma na kupno to może jest że nie można rzucić granatem przez pierwsze 10 sec każdej rundy.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2011 09:41

Można zablokować kupno i rzut, żeby nie można było zachować granata na następną rundę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "No HE in X sec"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


new gcvarBlockBuy;

new Float:gfCanBuyTime;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start");
	
	register_event("CurWeapon", "eventSelectHe", "be", "2=4");
	
	//Handlers from war3ft
	register_menucmd( register_menuid( "BuyItem" )	, (1<<3)	, "cmd_hegren"	);
	register_menucmd( -34	, (1<<3)	, "cmd_hegren"	);
	register_clcmd( "hegren"	, "cmd_hegren"	);
	
	gcvarBlockBuy = register_cvar("amx_blockhe_time", "10");
}

public eventRoundStart(){
	gfCanBuyTime = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarBlockBuy);
}
public CS_InternalCommand(id, const szCmd[]){
	if(equal(szCmd, "hegren"))
		return blockBuy(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cmd_hegren(id){
	return blockBuy(id);
}

blockBuy(id){
	if(get_gametime() < gfCanBuyTime){
		client_print(id, print_center, "Granat dostepny %ds po starcie rundy", get_pcvar_num(gcvarBlockBuy));
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public eventSelectHe(id){
	if(blockBuy(id) == PLUGIN_HANDLED)
		engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2011 18:37

sry, ostatnia prośba to usunięcie blokowania kupowania, tylko blokowanie rzucania granatu przez pierwsze 10 sekund w każdej rundzie.
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2011 19:59

Łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "No HE in X sec"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


new gcvarBlockBuy;

new Float:gfCanBuyTime;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start");
	
	register_event("CurWeapon", "eventSelectHe", "be", "2=4");
	
	gcvarBlockBuy = register_cvar("amx_blockhe_time", "10");
}

public eventRoundStart(){
	gfCanBuyTime = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarBlockBuy);
}

blockBuy(id){
	if(get_gametime() < gfCanBuyTime){
		client_print(id, print_center, "Granat dostepny %ds po starcie rundy", get_pcvar_num(gcvarBlockBuy));
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public eventSelectHe(id){
	if(blockBuy(id) == PLUGIN_HANDLED)
		engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych