Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Doda ktos rakiety do klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 drzewko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 07.05.2011 17:38

Witam doda mi ktos do klasy worm rakiety 3 rakiety

Poniżej załącznik z sma

Załączone pliki



#2 Karolus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:102
  • Lokalizacja:Stargard Szcz.
Offline

Napisano 08.05.2011 10:05

Powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 13.05.2011 20:21

a usunie ktos brak rozrzutu i doda niewidzialność 50%

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2011 22:08

Usunie... I nawet doda

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu oraz 3 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 128);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 60.0, 0.6, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
}

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 13.05.2011 22:08

  • +
  • -
  • 0

#5 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 14.05.2011 17:31

niewidzialność dodałeś

Dodano 14 maj 2011 - 22:35:
kiszel blad jest ;) Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textdFiFp9.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"

Compilation aborted.
1 Error.

Karolus twoje etz nie dziala

Użytkownik spirytus 95k edytował ten post 14.05.2011 23:00


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2011 10:36

Kompilowałeś lokalnie?

Trzymaj amxx... Tak, zmniejszyłem widoczność

Edit: Znowu zapomniałem kliknąć "Załącz ten plik"...

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 15.05.2011 10:39

  • +
  • -
  • 1

#7 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 15.05.2011 12:46

dziala dzięki :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych