Display_Fade(id,seconds(11),seconds(11),1<<16,0,200,0,230)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Item Poison
#21
Napisano 18.05.2011 15:43
#22
Napisano 18.05.2011 18:59
#23
Napisano 18.05.2011 19:15
public add_bonus_poison(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(DemageTake[id] == 0)
{
DemageTake[id] = 1;
new Float:obrazenia
obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
new data[3];
AddFlag(id, Flag_Trucizna);
Display_Fade(id,seconds(11),seconds(11),1<<16,0,200,0,230)
data[0] = attacker_id;
data[1] = weapon;
data[2] = obrazenia;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
}
}
set_speedchange(id);
set_renderchange(id)
}
}
#24
Napisano 21.05.2011 22:35
Użytkownik alien123 edytował ten post 21.05.2011 22:40
#25
Napisano 21.05.2011 22:42
A po co na końcu to set_speedchange(id); jak ktoś będzie miał zamrażanie to będzie zamrażało i truć wtedy wiec chyba lepiej to usunąć
trucizna z założenia także spowalnia z raną raczej nie biegasz tu i ówdzie...
#26
Napisano 21.05.2011 22:52
Dodano 21 maj 2011 - 22:53:
A jak zrobić żeby dmg trucia zależał od inty??
#27
Napisano 21.05.2011 22:59
A co jak ktoś ma zamrażanie i ktoś dał zamiast 2 dał 99 czyli ze zamraża to wtedy na truciznę tez zadziała to zamrażanie.
nie bo sprawdza czy ma flage od zamozenia czy od trucizny...
#28
Napisano 21.05.2011 23:33
A co jak ktoś ma zamrażanie i ktoś dał zamiast 2 dał 99 czyli ze zamraża to wtedy na truciznę tez zadziała to zamrażanie.
Dodano 21 maj 2011 - 22:53:
A jak zrobić żeby dmg trucia zależał od inty??
obrazenia=player_intelligence[attacker_id]//obrażenia bd. całkowicie zależne od inty np. 100 inty to 100 obrażeń. możesz dać również player_intelligence[attacker_id]/2 to bd. co 2 inty 1 obrażeń...
#29
Napisano 22.05.2011 07:29
obrazenia = X + player_intelligence[attacker_id]/Y
X - stała wartość obrażeń
Y - co ile inta ma sie zwiększać o jeden
Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 28.05.2011 18:07
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych