Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Poison


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 15:43

Aard:

Display_Fade(id,seconds(11),seconds(11),1<<16,0,200,0,230)


#22 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 18.05.2011 18:59

gdzie to dac ?
  • +
  • -
  • 0

#23 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.05.2011 19:15

public add_bonus_poison(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && zatrucie[attacker_id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(DemageTake[id] == 0)
{
DemageTake[id] = 1;
new Float:obrazenia
obrazenia=5; // tutaj zmieniasz wartość obrażeń zadawanych co 2 sek.
new data[3];
AddFlag(id, Flag_Trucizna);
Display_Fade(id,seconds(11),seconds(11),1<<16,0,200,0,230)
data[0] = attacker_id;
data[1] = weapon;
data[2] = obrazenia;
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id);
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id);
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON, data, 3);
}
}
set_speedchange(id);
set_renderchange(id)
}
}


#24 alien123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 22:35

A jak zrobić żeby dmg trucia zależał od inty

Użytkownik alien123 edytował ten post 21.05.2011 22:40

  • +
  • -
  • 0

#25 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 21.05.2011 22:42

A po co na końcu to set_speedchange(id); jak ktoś będzie miał zamrażanie to będzie zamrażało i truć wtedy wiec chyba lepiej to usunąć


trucizna z założenia także spowalnia :) z raną raczej nie biegasz tu i ówdzie...

#26 alien123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2011 22:52

A co jak ktoś ma zamrażanie i ktoś dał zamiast 2 dał 99 czyli ze zamraża to wtedy na truciznę tez zadziała to zamrażanie.

Dodano 21 maj 2011 - 22:53:
A jak zrobić żeby dmg trucia zależał od inty??
  • +
  • -
  • 0

#27 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 21.05.2011 22:59

A co jak ktoś ma zamrażanie i ktoś dał zamiast 2 dał 99 czyli ze zamraża to wtedy na truciznę tez zadziała to zamrażanie.


nie bo sprawdza czy ma flage od zamozenia czy od trucizny...

#28 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.05.2011 23:33

A co jak ktoś ma zamrażanie i ktoś dał zamiast 2 dał 99 czyli ze zamraża to wtedy na truciznę tez zadziała to zamrażanie.

Dodano 21 maj 2011 - 22:53:
A jak zrobić żeby dmg trucia zależał od inty??

obrazenia=player_intelligence[attacker_id]//obrażenia bd. całkowicie zależne od inty np. 100 inty to 100 obrażeń. możesz dać również player_intelligence[attacker_id]/2 to bd. co 2 inty 1 obrażeń...

  • +
  • -
  • 0

#29 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 22.05.2011 07:29

Raczej

obrazenia = X + player_intelligence[attacker_id]/Y


X - stała wartość obrażeń
Y - co ile inta ma sie zwiększać o jeden

Użytkownik JLB. Leo edytował ten post 28.05.2011 18:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych