Golden no to
zmienna
new_item_widzi_niewidzialnych = 1
To
public plugin_init() register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(item_widzi_niewidzialnych[host] == 1)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
wkleic pod? (czy gdzie)
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
W itemach zwiekszyc liczbe o 1
i dodac
case XX:
{
player_item_name[id] = "Moc Widzenia"
player_item_id[id] = rannum
widzi_niewidzialnych[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Widzisz wszystko",player_item_name[id],widzi_niewidzialnych[id])
}
I czy to jest opis itemu?
if (item_widzi_niewidzialnych[id] > 0)
{
num_to_str(item_widzi_niewidzialnych[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Otrzymales dar")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"widzenia niewidocznego<br>")
}
Golden czy jak to dodam do mojego diablo to bedzie dzialac?
Pytam bo nie wiem jak to powinno być prawidłowo przecież widzisz ze próbuje coś wykrzesać...
Użytkownik Divic edytował ten post 08.05.2011 20:35