GoldeN zrobiłem tak jak doradziłeś, tylko przy kompilowaniu wywala błąd.
W case przedmiotu dałem tak:{ widzi_niewidzialnych[id] = 1; // <- Tu wywala błąd. }Błąd to:Error: Undefined symbol "widzi_niewidzialnych" on line 2326A na końcu pluginu dałem twój kod:public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(!player) return FMRES_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[player] != 40) return FMRES_IGNORED; if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){ set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Na co mam to zmienić?
Zmienić? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem.
public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(!player) return FMRES_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] != 40) return FMRES_IGNORED; if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){ set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Zamiast tamtego wklej to, bo zapomniałem, że w codzie jest inaczej zmienna.
Zamiast item_widzi_niewidzialnych daj:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(!player)
return FMRES_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] != 40)
return FMRES_IGNORED;
if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Tylko nie wiem czy atrybut player czy HOST. A zmienną item_widzi_niewidzialnych skasuj,