Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item który widzi niewidzialnych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.05.2011 20:11

GoldeN zrobiłem tak jak doradziłeś, tylko przy kompilowaniu wywala błąd.
W case przedmiotu dałem tak:

{
widzi_niewidzialnych[id] = 1;  // <- Tu wywala błąd.
}
Błąd to:
Error: Undefined symbol "widzi_niewidzialnych" on line 2326
A na końcu pluginu dałem twój kod:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
        if(!player)
                return FMRES_IGNORED;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[player] != 40) 
                return FMRES_IGNORED;

        if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
                set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
                return FMRES_HANDLED;
        }
        return FMRES_IGNORED;
}


Na co mam to zmienić?


Zmienić? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem.

public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
        if(!player)
                return FMRES_IGNORED;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] != 40) 
                return FMRES_IGNORED;

        if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
                set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
                return FMRES_HANDLED;
        }
        return FMRES_IGNORED;
}

Zamiast tamtego wklej to, bo zapomniałem, że w codzie jest inaczej zmienna.

Zamiast item_widzi_niewidzialnych daj:

public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(!player)
return FMRES_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] != 40)
return FMRES_IGNORED;

if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}


Tylko nie wiem czy atrybut player czy HOST. A zmienną item_widzi_niewidzialnych skasuj,






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych