spróbuj tego chć nie jestem pewien
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Strzelec Galila";
new const opis[] = "1/4 z Galil, dodatkowe 35 obrazen z Famas ";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 37;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 56;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 35, 0.0, idinflictor)
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Po prostu Paweł edytował ten post 08.05.2011 13:40