Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Widoczna ilość HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 T.I.G.E.R

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Iława
Offline

Napisano 06.05.2011 12:43

Witam. Mam pytanie.
Jak można dodać w qtm_codmod info o stanie HP?
Dokładniej chodzi mi o takie info po lewej u góry ekranu, gdzie pokazywane jest:
Klasa, Doświadczenie, Przedmiot
Da radę?
To jest pokazywane w tym kodzie ale jak dodać by pokazywało HP?
Proszę pomóżcie :) Odwdzięczę się ;d
public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 06 maj 2011 - 16:16:
Poradziłem sobie. Temat do zamknięcia ;)
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli pomogłem daj +




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych