register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.05.2011 20:32
Witam mam pytanie za co odpowiada ta linijka?
#2
Napisano 04.05.2011 21:22
a powiedz mi do czego jest ci to potrzebne ?
#3
Napisano 04.05.2011 21:32
Zdaje mi się ze to odpowiada za dzięki przy podlozeniu bomby typu "Huaaa" dzwiek Dead'a. Po krótko chciałbym zmienić te dźwięki.
#4
Napisano 06.05.2011 03:47
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Wysyła dźwięk.
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - Podczas rozbrajania paki.
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Przy śmierci.
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - Zadawanie obrażeń.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - Aktualna broń.
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - Nie wiem ale raczej Rozpoczęcie rundy.
Nie bardzo się znam na tym ale tak mi się zdaje
Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!
#5
Napisano 06.05.2011 07:03
Broń boże tego nie usuwaj, To są Eventy, które wyłapują zdarzenia z gry.
Event - wydarzenie
Czyli wyłapujemy wydarzenie, aby wykorzystać coś w nim np: Muzyka, napisanie w say, hud, dodanie doświadczenia itp.
Event - wydarzenie
Czyli wyłapujemy wydarzenie, aby wykorzystać coś w nim np: Muzyka, napisanie w say, hud, dodanie doświadczenia itp.
Centrum-Gier.com
#6
Napisano 06.05.2011 09:17
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF"); - Jak sama Funcja wkazuje Event Rozbrojonej bomby
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5"); - W trakcie rozbrajania - tu jest ten pasek
register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); - Śmierć gracza - Dodawanie expa itp
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); - zadawanie obrażeń
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); - "mając broń"
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); - nowa runda.
#7
Napisano 06.05.2011 15:22
Masz tu coś, co ci pomoże.
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
http://wiki.alliedmo...e_1_Game_Events
http://www.amxmodx.o...event&go=search
#8
Napisano 06.05.2011 19:20
Ok dzięki wszystkim już wiem o co chodzi. Reputacje lecą.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










