Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Medyk używa nieznanych modułów...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 15:14

Witam... Dlaczego orygninalny, nie przerabiany medyk (sma niżej) wywala taki błąd:
Load fails: Plugin uses an unknown function (name "cod_add_wskrzes") - check your modules.ini.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.05.2011 15:27

Musisz mieć bibliotekę od CodModa dołączoną w głównym pluginie. omg. :F

#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 18:35

W sensie w QTM_CodMod?
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.05.2011 18:40

Nie masz pluginu z mocą medyka, w której zadeklarowany jest powyższy natyw.
  • +
  • -
  • 1

#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 18:46

Nooo dobra ale jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 04.05.2011 18:50

Wgrać powyższy plugin?
  • +
  • -
  • 1

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 18:56

Przecież gdybym nie miał QTM_CodMod to chyba w ogóle CoD by nie działał a nie tylko jedna klasa...?
  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.05.2011 19:04

Moduły odblokuj -> modules.ini
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 19:10

Ale jakie moduły mam tam odblokować, skoro wszystkie są odblokowane...?
  • +
  • -
  • 0

#10 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 04.05.2011 19:49

codmod.inc wgraj do scripting/include i problem rozwiązany.

#11 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 20:09

Nic to nie dało...
  • +
  • -
  • 0

#12 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 05.05.2011 12:37

Kur** w swoim kompilatorze!

#13 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2011 14:05

Ja ten komunikat mam NA SERWERZE! W logach... W komplilatorze mam...

Po prostu klasa medyk nie wyświetla się na serwerze po wpisaniu /klasa, /klasy czy też lista_klas... A w logach mam error z pierwszego postu
  • +
  • -
  • 0

#14 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.05.2011 14:21

Widzę, że trzeba ci palcem pokazać... Masz wgrać plugin Z MOCĄ MEDYKA, a nie QTM_CodMod... Ten plugin - http://amxx.pl/topic...anie-do-medyka/
  • +
  • -
  • 1

#15 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2011 18:53

Ehhh... Cały czas myślałem, że na serwerze mam oryginalnego, nieprzerabianego medyka... (bo ja go nie przerabiałem tylko kolega...) Więc dziwiłem się czemu to nie działa... Ale teraz po dograniu pluginu a którym kolega zapomniał, wszystko działa... Dziękuje wszystkim
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych