Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa wywala błędy...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 14:50

Witam,
Co skopałem, że w logach mam takie errory:
L 05/04/2011 - 15:23:12: Start of error session.
L 05/04/2011 - 15:23:12: Info (map "de_dust2002") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110504.log")
L 05/04/2011 - 15:23:12: Invalid weapon id 0
L 05/04/2011 - 15:23:12: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_stagger.amxx")
L 05/04/2011 - 15:23:12: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 05/04/2011 - 15:23:12: [AMXX]    [0] codclass_stagger.sma::set_user_clip (line 56)
L 05/04/2011 - 15:23:12: [AMXX]    [1] codclass_stagger.sma::DeathMsg (line 47)

Sma w załączniku...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.05.2011 19:18

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 19:53

1 Warning ;]

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "victim" on line 51

Aczkolwiek kompilować kompiluje...

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 06.05.2011 19:54

  • +
  • -
  • 0

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 11.05.2011 16:03

Trzymaj sma:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Stagger";
new const opis[] = "Ma Famasa i pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[killer])
{
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Trzymaj amxx - http://amxx.pl/kompi...ass_stagger.sma




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych