co do 1 ci niepomoge co do :
1.Wszystko w Inteligencje
2.Wszystko w Sile
3.Wszystko w Zwinnosc
4.Wszystko w zrecznosc
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Dodaj 10 w Inteligencje ^n\w6. Dodaj 10 w sile ^n\w7. Dodaj 10 w zrecznosc ^n\w8. Dodaj 10 w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<100){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<100){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<100){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<100){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if(player_intelligence[id]<100){
if(player_point[id]>=10) {
player_point[id]-=10
player_intelligence[id]+=10
}
else
client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
}
else
client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom inteligencji dla tego poziomu zostal osiagniety")
}
case 5:
{
if(player_strength[id]<100) {
if(player_point[id]>=10) {
player_point[id]-=10
player_strength[id]+=10
}
else
client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
}
else
client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom sily dla tego poziomu zostal osiagniety")
}
case 6:
{
if(player_agility[id]<100) {
if(player_point[id]>=10) {
player_point[id]-=10
player_agility[id]+=10
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.03399*float(player_agility[id])))/110)
}
else
client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
}
else
client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zrecznosci dla tego poziomu zostal osiagniety")
}
case 7:
{
if(player_dextery[id]<100) {
if(player_point[id]>=10) {
player_point[id]-=10
player_dextery[id]+=10
set_speedchange(id)
}
else
client_print(id, print_center, "Nie masz tylu punktow")
}
else
client_print(id, print_center, "Maxymalny poziom zwinnosci dla tego poziomu zostal osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Max na raz nie dodasz musisz jakaś konkretna liczbę wybrać ile ci tam pasuje zamiast "10"
Użytkownik Divic edytował ten post 04.05.2011 12:48