Potem
Pokazuje się menu z klasami i mamy opis...
public show_menu_klasy(id) { new text4[512] format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wKlasy Premium") new keysczwarta keysczwarta = (1<<0)|(1<<1) show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase") } public show_menu_klasy_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { PokazKlasy(id,lx) } case 1: { ShowKlasy(id,lx) } } return PLUGIN_HANDLED } public menu_Klasy(id) { new text3[512] { format(text3, 512,"\yBohaterowie:^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n\w9. \yJerhyn^t\wLevel: \r%i^n\r0.\wWstecz^n^n\yPrzed wyborem klasy poczekaj 5sek^n\dwww.CounterTime.pl^n\dDiablomod by Fiszek", player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8]) } new keyspiata keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok") public klasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:Czarodziejka * 2:Druid * 3:Paladyn * 4:Zabojczyni * 5:Nekromanta * 6:Barbarzynca * 7:Ninja * 8:Amazonka * 9:Jerhyn * 0:Wstecz */ { switch(key) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { druid(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { zabojczyni(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { amazonka(id) } case 8: { jerhyn(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>110 HP na start<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br>Tworzy ognista kule<br>1/3 do zmiany swoego wygladu na przeciwny team<br>Co runde dostaje SMP +ammo<br>Odzyskuje 20 HP po zabiciu wroga<br>Leczy sobie 10 HP co 10 sek<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 130hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br>Moze podskoczyc 2 razy<br>Moze miec 1 zloty pocisk<br>Ma 1/8 szans ze po trafieniu zatrzesie sie przeciwnikowi ekran<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>Na start ma 150hp<br>Na start ma 5 scian<br>1/8-15 szans na oslepienie wroga<br>Każde otrzymywane obrazenia sa zredukowane o 6 DMG<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>Dostaniesz dodatkowy magazynek <br>Po zabiciu przeciwnika odzyskuje czesc hp.<br>Posiada 5 tarcz<br>Odbijaja sie od niego pociski<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 130<br>Moze stac sie niewidoczna<br>Na nozu ma zmniejszona grawitacje<br>Moze podskoczyc x2<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz do 10hp wiecej<br>Moze wskrzeszac umarlych.<br>1/3 do odrodzenia<br>Wysysa 5 Hp kazdym trafieniem wroga<br>Na nozu zmniejsza otrzymywane obrazenia max o 6 DMG<br>") } public ninja(id){ showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 155 hp na start, nieslychac jak biega<br>Moze atakowac tylko z nozem<br>1/8-15 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni<br>") } public amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br>Co runde dostaje MP5 bez magazynkow<br><br>") } public jerhyn(id){ showitem(id,"Jerhyn"," "," ","<br>Pisu,Pisu<br><br>") }
Nie da się skompilować wywala tyle errorow ze szok :S
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 644 Error: Undefined symbol "changerace" on line 775 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 958 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 959 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 961 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 962 Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1195 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1209 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1210 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1213 Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1241 Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1246 Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1306 Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1307 Error: Undefined symbol "RemoveFlag" on line 1309 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1332 Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1335 Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1339 Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1341 Error: Undefined symbol "check_class" on line 1343 Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1493 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1494 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1495 Error: Undefined symbol "change_health" on line 1511 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1520 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1521 Compilation aborted. 26 Errors. Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\dbmod_5.9l.amx (compile failed).
Użytkownik Divic edytował ten post 03.05.2011 22:30