Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/Klasy Pomoc w stworzeniu Frakcji (nie gotowiec)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2011 21:55

Kombinowałem i nie wykombinowałem może mi ktoś pomoc w tym chcę żeby po wpisaniu /klasy wyświetlało się menu Bohaterowie/klasy Premium
Potem
Pokazuje się menu z klasami i mamy opis...


public show_menu_klasy(id)
{
new text4[512]  
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wKlasy Premium") 

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public show_menu_klasy_menu(id, key) 
{ 
switch(key) 
{ 
        case 0: 
        {       
                PokazKlasy(id,lx)               
        }
        case 1: 
        {       
                ShowKlasy(id,lx)
        }
}        
return PLUGIN_HANDLED
}

public menu_Klasy(id)
{
new text3[512]
{
    format(text3, 512,"\yBohaterowie:^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n\w9. \yJerhyn^t\wLevel: \r%i^n\r0.\wWstecz^n^n\yPrzed wyborem klasy poczekaj 5sek^n\dwww.CounterTime.pl^n\dDiablomod by Fiszek",
	player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")

public klasy(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 9:Jerhyn
* 0:Wstecz
*/
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			czarodziejka(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			druid(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			zabojczyni(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			amazonka(id)
		}
		case 8:
		{
			jerhyn(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public czarodziejka(id){
	showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>110 HP na start<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br>Tworzy ognista kule<br>1/3 do zmiany swoego wygladu na przeciwny team<br>Co runde dostaje SMP +ammo<br>Odzyskuje 20 HP po zabiciu wroga<br>Leczy sobie 10 HP co 10 sek<br><br>")
}
public paladyn(id){
	showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 130hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br>Moze podskoczyc 2 razy<br>Moze miec 1 zloty pocisk<br>Ma 1/8 szans ze po trafieniu zatrzesie sie przeciwnikowi ekran<br><br>")
}
public druid(id){
	showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>Na start ma 150hp<br>Na start ma 5 scian<br>1/8-15 szans na oslepienie wroga<br>Każde otrzymywane obrazenia sa zredukowane o 6 DMG<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>Dostaniesz dodatkowy magazynek <br>Po zabiciu przeciwnika odzyskuje czesc hp.<br>Posiada 5 tarcz<br>Odbijaja sie od niego pociski<br><br>")	
}
public zabojczyni(id){
	showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 130<br>Moze stac sie niewidoczna<br>Na nozu ma zmniejszona grawitacje<br>Moze podskoczyc x2<br><br>")
}
public nekromanta(id){
	showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz do 10hp wiecej<br>Moze wskrzeszac umarlych.<br>1/3 do odrodzenia<br>Wysysa 5 Hp kazdym trafieniem wroga<br>Na nozu zmniejsza otrzymywane obrazenia max o 6 DMG<br>")
}
public ninja(id){
	showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 155 hp na start, nieslychac jak biega<br>Moze atakowac tylko z nozem<br>1/8-15 szans na wyrzucenie przeciwnikowi broni<br>")
}
public amazonka(id){
	showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br>Co runde dostaje MP5 bez magazynkow<br><br>")
}
public jerhyn(id){
	showitem(id,"Jerhyn"," "," ","<br>Pisu,Pisu<br><br>")
}


Nie da się skompilować wywala tyle errorow ze szok :S
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 644
Error: Undefined symbol "changerace" on line 775
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 958
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 959
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 961
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 962
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1195
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1209
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1210
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1213
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1241
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1246
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1306
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1307
Error: Undefined symbol "RemoveFlag" on line 1309
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1332
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1335
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1339
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1341
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1343
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1493
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1494
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1495
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1511
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1520
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1521

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\dbmod_5.9l.amx (compile failed).

Użytkownik Divic edytował ten post 03.05.2011 22:30

  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 03.05.2011 22:41

błąd z wyniku zlej ilości klamer
  • +
  • -
  • 1

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 12:33

a takie coś jak dałem ma prawo w ogóle działać?
  • +
  • -
  • 0

#4 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 04.05.2011 13:07

player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])

to jest raczej nie potrzebne
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych