Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odległość pokonana przez gracza?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 03.05.2011 19:54

Jak obliczyć odległość pokonaną przez gracza? Np. od momentu x do y pokonał 200 metrów :) Oraz Przez z czasu..

Użytkownik dram edytował ten post 03.05.2011 20:00

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2011 21:04

1. w cs sa unity nie metry
2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define MAX 32

new Float:fPlayerDistance[MAX+1]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_PostThink(id){
	if(!is_user_alive(id) || !(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	static Float:fOrigin[MAX+1][3];
	static Float:fDist;
	new Float:fOriginTmp[3];
	
	pev(id,pev_origin,fOriginTmp);
	
	fDist = get_distance_f(fOriginTmp,fOrigin[id])
	
	if(fDist < 15.0){
		fPlayerDistance[id] += fDist;
	}
	
	vec_copy(fOriginTmp,fOrigin[id])
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock vec_copy(const Float:fFrom[3],Float:fTo[3]){
	fTo[0] = fFrom[0];
	fTo[1] = fFrom[1];
	fTo[2] = fFrom[2];
}
w fPlayerDistance masz drogi graczy
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych