
Użytkownik dram edytował ten post 03.05.2011 20:00
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.05.2011 19:54
Użytkownik dram edytował ten post 03.05.2011 20:00
Napisano 03.05.2011 21:04
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define MAX 32 new Float:fPlayerDistance[MAX+1] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_PostThink(id){ if(!is_user_alive(id) || !(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND)){ return PLUGIN_CONTINUE; } static Float:fOrigin[MAX+1][3]; static Float:fDist; new Float:fOriginTmp[3]; pev(id,pev_origin,fOriginTmp); fDist = get_distance_f(fOriginTmp,fOrigin[id]) if(fDist < 15.0){ fPlayerDistance[id] += fDist; } vec_copy(fOriginTmp,fOrigin[id]) return PLUGIN_CONTINUE; } stock vec_copy(const Float:fFrom[3],Float:fTo[3]){ fTo[0] = fFrom[0]; fTo[1] = fFrom[1]; fTo[2] = fFrom[2]; }w fPlayerDistance masz drogi graczy
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych