public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojczyni^n\w6. Nekromanta^n\w7. Skrytobojca^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { mag(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { druid(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { zabojczyni(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { skrytobojca(id) } case 7: { Amazonka(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public mag(id){ showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>") } public skrytobojca(id){ showitem(id,"Skrytobojca"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Druga strona w menu /klasy
Temat rozp. Hajmus, 03.05.2011 14:10
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.05.2011 14:10
Jak w temacie, mam problem z dorobieniem drugiej strony w tym menu. Proszę o jakiś tutorial albo przeropienie f-cji
#2
Napisano 03.05.2011 17:18
sproboj tak niewiem nie testowalem.
Znajdz:
Dodaj pod:
Potem to co u gory zamien na to:
Znajdz:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis"), 1023, "show_menu_klasy")
Dodaj pod:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis1"), 1023, "show_menu_klasy1")
Potem to co u gory zamien na to:
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)
}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
public show_menu_klasy1(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. 11^n\w2. 22^n\w3. 33^n\w4. 44^n\w5. 55^n\w6. 66^n\w7. 77^n\w8. 88^n\w9. Wstecz^n^n\w0 Exit")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
11(id)
}
case 1:
{
22(id)
}
case 2:
{
33(id)
}
case 3:
{
44(id)
}
case 4:
{
55(id)
}
case 5:
{
66(id)
}
case 6:
{
77(id)
}
case 7:
{
88(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public 11(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public 22(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public 33(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public 44(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public 55(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public 66(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public 77(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public 88(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych