Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Druga strona w menu /klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.05.2011 14:10

Jak w temacie, mam problem z dorobieniem drugiej strony w tym menu. Proszę o jakiś tutorial albo przeropienie f-cji
public show_menu_klasy(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojczyni^n\w6. Nekromanta^n\w7. Skrytobojca^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 

	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			mag(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			druid(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			zabojczyni(id)
		}
		case 5:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 6:
		{
			skrytobojca(id)
		}
		case 7:
		{
			Amazonka(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
	showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
	showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public druid(id){
	showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")	
}
public zabojczyni(id){
	showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
	showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public skrytobojca(id){
	showitem(id,"Skrytobojca"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Amazonka(id){
	showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 03.05.2011 17:18

sproboj tak niewiem nie testowalem.
Znajdz:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis"), 1023, "show_menu_klasy")

Dodaj pod:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Opis1"), 1023, "show_menu_klasy1")

Potem to co u gory zamien na to:
public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)

}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy1(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_menu_klasy1(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. 11^n\w2. 22^n\w3. 33^n\w4. 44^n\w5. 55^n\w6. 66^n\w7. 77^n\w8. 88^n\w9. Wstecz^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
11(id)

}
case 1:
{
22(id)
}
case 2:
{
33(id)
}
case 3:
{
44(id)
}
case 4:
{
55(id)
}
case 5:
{
66(id)
}
case 6:
{
77(id)
}
case 7:
{
88(id)
}
Case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public 11(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public 22(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public 33(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public 44(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public 55(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public 66(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public 77(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public 88(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}


  • +
  • -
  • 1

#3 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.05.2011 07:55

Dzięki, do tego znalazłem tutek i wszystko działa. :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych