←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Komandos i 1/1 z noza

Zablokowany

  • +
  • -
Lukas11_1 - zdjęcie Lukas11_1 03.05.2011

Mam mały problem z komandosem.
Raz na jakiś czas zdarza się gracz, który z komandosa bierze każdego 1/1 z noza.
Co wiadomo jest normalne.
Kiedy chce ktoś go killnąć 1/1 nie działa i zamiast tego zabiera 20hp.
I to jest właśnie ten problem.
Próbowałem wgrywać od nowa, ale to nic nie dało :/.
Liczę na pomoc :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 03.05.2011

.smaa?
Odpowiedz

emiona1 - zdjęcie emiona1 03.05.2011

Masz sma :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

To:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Odpowiada za 1/1 z noża :D


Ale może 1/1 masz z PPM ( Prawy Przycisk Myszy ) a nie z LPM ( Lewy Przycisk Myszy ) !!!
Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:03
Odpowiedz

  • +
  • -
Lukas11_1 - zdjęcie Lukas11_1 03.05.2011

Oj, sory za *.sma ale źle temat wpisałem cofnęło mnie i zapomniałem od nowa wstawić.
Co do odwróconych przycisków to nie możliwe bo chyba 3/4 serwera nie ma odwróconych :D

Załączone pliki

Odpowiedz

emiona1 - zdjęcie emiona1 03.05.2011

Powinno działać ...
Sprawdź ;)

Załączone pliki


Użytkownik emiona1 edytował ten post 03.05.2011 12:30
Odpowiedz

  • +
  • -
Lukas11_1 - zdjęcie Lukas11_1 03.05.2011

Nie działa dalej.....Ciągle zabiera albo 19 albo 20 hp.
Na starcie serwera dzialal dobrze zepsuł sie po 1 miesiącu :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Grandi - zdjęcie Grandi 03.05.2011

Jaki jest max lvl na twoim serwerze i czy szybki exp?

Edit:
Nie będę czekał na odp. A więc jestem pewny że na twoim serwerze są bardzo duże lvl, a co za tym idzie wytrzymałość. Ludzie mają tyle wytrzymałości że PPM zabiera nie 65 a 20 lub mniej co za tym idzie natychmiastowe zabicie nie działa. Dla czego??? Powodem tego jest warunek damage > 20.0. :P
Użytkownik Grandi edytował ten post 03.05.2011 16:26
Odpowiedz

emiona1 - zdjęcie emiona1 03.05.2011

Jego sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 999999999999999.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 03.05.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Będziesz mieć 1/1 z noża tylko z PPM.
Odpowiedz
Zablokowany