Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
consty etc.
#21
Napisano 06.05.2011 20:03
usun ;, klamra, dużo mi to mówi .... i return PLUGIN_HANDLED chyba umiesz dać na końcu handle... a co do tego
Jak pobrać zabójstwa z jakiejś broni, kiedyś takie coś robiłem tylko zapomniałem jak
to ty właśnie nie umiesz bo wszędzie spamujesz żeby podali jak to się robi...
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#22
Napisano 06.05.2011 20:06
klamre usuwałem dodam handle
Mam tak
public WybierzItem_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item_gracza[id] == item)
/*else if(koszt jakis tam) */ // <--- jak bys chcial koszt dodac ;d
else item_gracza[id] = item;
DodajMocItemu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
i błąd:
Error: Invalid expression, assumed zero on line 654
funfel nie jestem tak dobry jak ty -.-
A jak dać ten koszt np. dla każdego consta?
(nigdy nie robiłem żadnych sklepów w const albo enum i nie znam się )
Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 06.05.2011 20:10
#23
Napisano 06.05.2011 21:54
@edit: juz chyba wiem:
public WybierzItem_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } item_gracza[id] = item; DodajMocItemu(id); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik funfel edytował ten post 06.05.2011 21:55
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#24
Napisano 07.05.2011 09:08
@@EDIT
Questy dobrze zrobione?
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new hs = read_data(3)
if(cs_get_weapon_id ( CSW_DEAGLE ))
if(QuestDgl10HS[kid] && hs)
HSy[kid]+=1
if(HSy[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 250;
new Text[ 100 ]
Completea[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5);
}
else if(cs_get_weapon_id ( CSW_AWP ))
if(QuestAwp10HS[kid] && hs)
HS[kid]+=1
if(HS[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 500;
new Text[ 100 ]
Completeb[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5)
}
}
Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 07.05.2011 09:36
#25
Napisano 07.05.2011 14:16
zrób to tak: pobierz broń, sprawdź czy to ta którą chcesz i już ;d
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#26
Napisano 07.05.2011 14:21
pokaż przykład
#27
Napisano 07.05.2011 19:12
,podaj przykład
...napisz mi to
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#28
Napisano 07.05.2011 19:36
#29
Napisano 07.05.2011 23:19
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#30
Napisano 08.05.2011 07:50
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new hs = read_data(3)
new weapon
new attacker_id = get_user_attacker(kid,weapon,hs)
if(weapon == CSW_AWP) {
if(QuestAwp10HS[kid] && hs)
HSy[kid]+=1
if(HSy[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 250;
new Text[ 100 ]
Completea[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5);
}
}
else if(weapon == CSW_DEAGLE) {
if(QuestDgl10HS[kid] && hs)
HS[kid]+=1
if(HS[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 500;
new Text[ 100 ]
Completeb[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5)
}
}
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych