Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

consty etc.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 20:03

omg głupich błędów nie umiesz poprawić? if(item_gracza[id] == item) /* nie wiem ale ty tak masz :D*/;
usun ;, klamra, dużo mi to mówi .... i return PLUGIN_HANDLED chyba umiesz dać na końcu handle... a co do tego
Jak pobrać zabójstwa z jakiejś broni, kiedyś takie coś robiłem tylko zapomniałem jak :D
to ty właśnie nie umiesz bo wszędzie spamujesz żeby podali jak to się robi...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#22 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 06.05.2011 20:06

umiałem ale zapomniałem musiałbym szukać pluginu gdzie to robiłem.

klamre usuwałem dodam handle

Mam tak

public WybierzItem_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item_gracza[id] == item)
/*else if(koszt jakis tam) */ // <--- jak bys chcial koszt dodac ;d
else item_gracza[id] = item;

DodajMocItemu(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}



i błąd:
Error: Invalid expression, assumed zero on line 654

funfel nie jestem tak dobry jak ty -.-

A jak dać ten koszt np. dla każdego consta?
(nigdy nie robiłem żadnych sklepów w const albo enum i nie znam się )

Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 06.05.2011 20:10


#23 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 21:54

co to za linia 654? bo można zaczynać od low pluginów a nie od razu consty i enumy ziom ;d
@edit: juz chyba wiem:
public WybierzItem_Handle(id, menu, item)
{       
if(item == MENU_EXIT)
{
     menu_destroy(menu);
     return PLUGIN_CONTINUE;
}      

item_gracza[id] = item;

DodajMocItemu(id);

return PLUGIN_HANDLED; 
}

Użytkownik funfel edytował ten post 06.05.2011 21:55

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#24 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 09:08

Zaczynam od LOW pluginów ale jak chcę robić coś na klasy/sklep to ja wole enum/const bo to jest optymalniejsze niż jakieś menu.

@@EDIT

Questy dobrze zrobione?



public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new hs = read_data(3)
if(cs_get_weapon_id ( CSW_DEAGLE ))
if(QuestDgl10HS[kid] && hs)
HSy[kid]+=1
if(HSy[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 250;
new Text[ 100 ]
Completea[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5);
}
else if(cs_get_weapon_id ( CSW_AWP ))
if(QuestAwp10HS[kid] && hs)
HS[kid]+=1
if(HS[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 500;
new Text[ 100 ]
Completeb[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5)
}
}

Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 07.05.2011 09:36


#25 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 14:16

cs_get_weaponid służy do czego innego -.- do zwracania id bytu do CSW ( Dokumentacja AMXX.pl: Cstrike >> cstrike > cs_get_weapon_id )

zrób to tak: pobierz broń, sprawdź czy to ta którą chcesz i już ;d

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#26 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 14:21

jak sprawdzić jak mówisz że to źle zrobiłem?
pokaż przykład

#27 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 19:12

no właśnie, czas samemu coś napisać a nie tylko

podaj przykład

,

napisz mi to

...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#28 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 07.05.2011 19:36

daj przyklad jak pobrac id broni bo w wiki nie ma all przeszukalem ;f

#29 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2011 23:19

to widocznie źle szukasz, wystarczy że wpiszesz jak pobrać broń gracza...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#30 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 08.05.2011 07:50

Ok, zrobione

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new hs = read_data(3)

new weapon

new attacker_id = get_user_attacker(kid,weapon,hs)

if(weapon == CSW_AWP) {
if(QuestAwp10HS[kid] && hs)
HSy[kid]+=1
if(HSy[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 250;
new Text[ 100 ]
Completea[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5);
}
}
else if(weapon == CSW_DEAGLE) {
if(QuestDgl10HS[kid] && hs)
HS[kid]+=1
if(HS[kid]>=10)
{
PlayerMoney[kid] += 500;
new Text[ 100 ]
Completeb[kid] = true;
emit_sound(kid, CHAN_STATIC, g_QuestWykonany, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
//formatex(Text,191,"Quest 10 zabic z AWP zostal ukonczony")
formatex( Text, sizeof ( Text ) - 1, "Quest 10 zabic z DEAGLE zostal ukonczony" );
MakeTutor(kid,Text,TUT_GREEN,5.5)
}
}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych