Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin do servera DM (Licznik HS)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Magiczny

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Wiesiek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 13:51

Witam. Wszystkich :)
Mam problem potrzebuję pluginu do servera DM który pokazuje na ile zdobytych fragów były to HS.
Mam tutaj ss z jednego serveru jak to wygląda http://img811.images...443/pluginy.jpg
Wszystkie dane servera zostały zamazane

Z góry dzięki za pomoc.


P.S jest to mój pierwszy post jak bym coś niezgodnie napisał z regulaminem napiszcie a nie kasujcie :)
  • +
  • -
  • 0

#2 frN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.05.2011 15:53

Sprawdź to, powinno działać. Plugin nalicza HSy przez całą mapę (TeamKill też liczy).

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Licznik HS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "frN"

new maxplayers, g_HS[ 32 ];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event( "DeathMsg","onDeath","a" );
set_task( 1.0, "Wyswietlacz", _, _, _, "b");

maxplayers = get_maxplayers();
}

public onDeath( )
{
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );
new isHeadshot = read_data( 3 );

if( iVictim != iKiller && isHeadshot )
{
g_HS[ iKiller ]++;
}
}

public Wyswietlacz( id )
{
new id;
for(id=0;id<maxplayers;id++)
{
set_hudmessage(85, 255, 85, 0.03, 0.28, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HS: %d", g_HS[ id ])
}
}

public client_connected(id)
{
g_HS[ id ] = 0;
}

Użytkownik frN edytował ten post 02.05.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych