Jak Zrobic Obrazenia x2 do klasy i do itemu i zeby te obrazenia u tej klasy pokazywalo w pluginie Bullet Damage x2?
Bedzie Duzo Plusow Z gory dziekuje
![:P](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.05.2011 11:06
Napisano 02.05.2011 11:23
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.00, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
if(!ma_klase[idattacker])na
if(!ma_perk[idattacker])
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 03.05.2011 13:37
Napisano 02.05.2011 16:42
Napisano 03.05.2011 09:21
Napisano 03.05.2011 11:10
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(player_b_wiecej[id] > 0)
{
damage*=2.0;
}
Napisano 03.05.2011 11:33
Napisano 05.05.2011 19:25
Napisano 05.05.2011 20:06
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych