Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak Zrobic Dmg x2 i jak dodac to do bullet damage?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 02.05.2011 11:06

Witam mam takie Pytanie Chcialbym zrobic taka dosc "dobra" klase premium i dlatego zadaje to pytanie.

Jak Zrobic Obrazenia x2 do klasy i do itemu i zeby te obrazenia u tej klasy pokazywalo w pluginie Bullet Damage x2?

Bedzie Duzo Plusow Z gory dziekuje :P
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 11:23

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.00, 0.0, idinflictor, damagebits);

		
	return HAM_IGNORED;
}

Zamiast CSW_AK47 wpisujesz broń jaką chcesz... Jak ma być do perku to zmieniasz
if(!ma_klase[idattacker])
na
if(!ma_perk[idattacker])

Powinno działać...

Edit: przez pomyłkę otworzyłem dział z diablo zamiast cod... Myślałem, że chodzi ci o CoDa... Przepraszam za mój błąd

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 03.05.2011 13:37

  • +
  • -
  • 1

#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 02.05.2011 16:42

TO NIE COD TYLKO DIABLO

#4 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 03.05.2011 09:21

a to pomoze ktos jakos?
  • +
  • -
  • 0

#5 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 03.05.2011 11:10

pod

if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}

dodaj

if(player_b_wiecej[id] > 0)
{
damage*=2.0;
}


#6 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 03.05.2011 11:33

oboje macie plusiki a teraz jak to dodac do bullet damage?
  • +
  • -
  • 0

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.05.2011 19:25

proponuje execute ham take damage i nic nie musisz dodawac w bulletdamage.
  • +
  • -
  • 1

#8 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 05.05.2011 20:06

masz plusika. ale napisz gdzie to i jak dodac>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych