Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piroun - działa ale nie zadaje dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.05.2011 01:23

public check_thundershock(parm[])
 {
	new ent = parm[0];
	new skill = parm[1];
	new level = parm[2];
	parm[3]--;

	if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
		fm_remove_entity(ent);

	if( !pev_valid(ent) )
		return;

	new id = pev(ent, pev_owner);
	new target = UTIL_FindNearestOpponent(ent,600+player_intelligence[id]*20)

	new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
	pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
	FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
	for( new i=0 ; i<5; i++){
		temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
		temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
		temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
		MakeLine(0,shockorigin,temporigin,lght,1,1,10,level,level,250,250,10,100,0)
	}
	change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),0,"");
	set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4);
 }
Witam otóż prawie cały kod świetnie działa tzn. tworzy piorun itp. ale nie zadaję obrażeń ;/ nie wiem co może być nie tak :( Myślę że wycinek tego kodu starczy ;]
  • +
  • -
  • 0

#2 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 02.05.2011 07:40

zamien
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),0,"");
na
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),id,"world")

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.05.2011 11:37

Teraz to już w ogóle się nic nie tworzy ;P

Zrobiłem coś takiego ale nie chce działać:
public check_thundershock(parm[])
{
	new ent = parm[0];
	new level = parm[2];
	parm[3]--;
	
	if( !parm[3] && pev_valid(ent) )
		fm_remove_entity(ent);
	
	if( !pev_valid(ent) )
		return;
	
	new id = pev(ent, pev_owner);
	
	new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3];
	pev(ent, pev_origin, f_shockorigin);
	FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin );
	for( new i=0 ; i<5; i++){
		temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level)
		temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level)
		temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level)
		MakeLine(0,shockorigin,temporigin,lght,1,1,10,level,level,250,250,10,100,0)
	}
	
	new target = Find_Best_Angle(id,100.0,false)
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	
	if (!is_valid_ent(target)) 
	{
		return;
		//change_health(attacker,-90,target,"world")
	}
	else 		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker, 90.0, 1);

	set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4);
}


Edit1!
Serdeczne podziękowania dla Goldena ;] Zrobione ! Można zamknąć

Użytkownik KariiO edytował ten post 04.05.2011 19:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych