public check_thundershock(parm[]) { new ent = parm[0]; new skill = parm[1]; new level = parm[2]; parm[3]--; if( !parm[3] && pev_valid(ent) ) fm_remove_entity(ent); if( !pev_valid(ent) ) return; new id = pev(ent, pev_owner); new target = UTIL_FindNearestOpponent(ent,600+player_intelligence[id]*20) new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3]; pev(ent, pev_origin, f_shockorigin); FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin ); for( new i=0 ; i<5; i++){ temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level) temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level) temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level) MakeLine(0,shockorigin,temporigin,lght,1,1,10,level,level,250,250,10,100,0) } change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),0,""); set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4); }Witam otóż prawie cały kod świetnie działa tzn. tworzy piorun itp. ale nie zadaję obrażeń ;/ nie wiem co może być nie tak Myślę że wycinek tego kodu starczy ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Piroun - działa ale nie zadaje dmg
Temat rozp. KariiO, 02.05.2011 01:23
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.05.2011 01:23
#2
Napisano 02.05.2011 07:40
zamien
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),0,"");
na
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),id,"world")
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),0,"");
na
change_health(target,-(50-(player_lvl[id]/4)),id,"world")
#3
Napisano 02.05.2011 11:37
Teraz to już w ogóle się nic nie tworzy
Zrobiłem coś takiego ale nie chce działać:
Edit1!
Serdeczne podziękowania dla Goldena ;] Zrobione ! Można zamknąć
Zrobiłem coś takiego ale nie chce działać:
public check_thundershock(parm[]) { new ent = parm[0]; new level = parm[2]; parm[3]--; if( !parm[3] && pev_valid(ent) ) fm_remove_entity(ent); if( !pev_valid(ent) ) return; new id = pev(ent, pev_owner); new temporigin[3], shockorigin[3], Float:f_shockorigin[3]; pev(ent, pev_origin, f_shockorigin); FVecIVec( f_shockorigin, shockorigin ); for( new i=0 ; i<5; i++){ temporigin[0] = shockorigin[0] + random_num(-1*level, level) temporigin[1] = shockorigin[1] + random_num(-1*level, level) temporigin[2] = shockorigin[2] + random_num(-1*level, level) MakeLine(0,shockorigin,temporigin,lght,1,1,10,level,level,250,250,10,100,0) } new target = Find_Best_Angle(id,100.0,false) new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (!is_valid_ent(target)) { return; //change_health(attacker,-90,target,"world") } else ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, ent, attacker, 90.0, 1); set_task(0.5, "check_thundershock", 0, parm, 4); }
Edit1!
Serdeczne podziękowania dla Goldena ;] Zrobione ! Można zamknąć
Użytkownik KariiO edytował ten post 04.05.2011 19:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych