Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja klas Cod Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Busho

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Firlej
Offline

Napisano 01.05.2011 13:54

Witam. Czy mógłby mi ktos wytłumaczyć jak przerobić klase Talib żeby miała 1/8 szans na natychmiastowe zabicie z Deagle ?
I jak przerobić Kamikadze żeby zadawał o połowe mniej dmg z rakiet niż jest domyślnie ?
Proszę o szybką pomoc .
W załącznikach pliki .sma

Dodano 03 maj 2011 - 20:59:
Odświeżam

Załączone pliki


Użytkownik buszo edytował ten post 01.05.2011 13:54

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


#2 Skrypcio

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Munchen-Monachium
Offline

Napisano 03.05.2011 21:02

W talibie
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


TUTAJ GDZIE MASZ random(4) to ta 4 oznacza że masz 1/4 na zabicie dasz tam 8 to bedzie 1/8 :)

kamikadze nie da sie to zalezne od int

#3 Busho

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Firlej
Offline

Napisano 04.05.2011 17:12

Ok, dzięki za pomoc ;)

A co do tego Kamikadze to nie da sie tego jakoś zmienic w QTM_CODMOD ??

Dodano 09 maj 2011 - 16:40:
Odświeżam

Użytkownik buszo edytował ten post 04.05.2011 17:17

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych