Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa ma fireballe na nozu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 01.05.2011 09:55

Witam. Sorki za źle sprecyzowany temat, ale nie wiedziałem jak go nazwać. Chodzi o to, że dałem jednej klasie firebale na nozu jak magowi, ale on gdy idzie firebale mu się nie ładują, a magowi tak. Więc takie jest moje do was pytanie, gdzie jest to w kodzie, aby idąc mag mógł strzelać fireballami.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 02.05.2011 10:54

Masz Podpowiem ci ale gotowca nie dam.
Mag czaruje dzięki temu:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych