Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skill w XPMOD (Duszek)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 29.04.2011 19:13

Cześć.
Mam duszka ale jak zrobić że za każdy jeden punkt dodaje 3sek. do niewidzialnosci max. 5 razy mozna dodac w jeden punkt czyli ma byc razem 15sek.

Kod na duszka:
Z menu kupna

case 4:{
if(PlayerMoney[id] >= 100 && Duszek[id] < 5)
{
Duszek[id] += 1;
PlayerMoney[id] -= 100;
ColorChat(id, RED, "%s^x01 Zakupiles niewidzialnosc", tytul);
}
else if(Duszek[id] < 5)
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Masz juz^x03 %d^x01 punkt w niewidzialnosci", tytul, Zamrozenie[id]);
}
else if(get_pcvar_num(mm_minimumduszek)){
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Masz malo kasy^x01",tytul);
}
}


public na duszka

public duszek(id){
if(is_user_alive(id)){

if(Duszek[id] <= 0 || uzylduszka[id]){
return 1;
}
else{
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(5.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}

public normalRender(id){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Juz jestes widzialny", tytul);
}


Daje plusa z góry thx

Użytkownik Optymalny193 edytował ten post 29.04.2011 19:13


#2 exexe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 29.04.2011 19:23

set_task(3.0 * Duszek[id], "normalRender", id);

  • +
  • -
  • 1

#3 skowron97

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 29.04.2011 19:26

Jeszcze nie znam sie najlepiej ale mozesz chyba zrobic cos takiego

w plugin_init
 register_logevent("RoundStart",2,"1=Round_Start")


a potem


public RoundStart(id) {
if(Duszek[id] == 1) {
set_task(5.0, "duszek1", id);
}
if(Duszek[id] == 2) {
set_task(5.0, "duszek2", id);
}

if(Duszek[id] == 3) {
set_task(5.0, "duszek3", id);
}

if(Duszek[id] == 4) {
set_task(5.0, "duszek4", id);
}

if(Duszek[id] == 5) {
set_task(5.0, "duszek5", id);
}


i potem


public duszek1(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(5.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek2(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(6.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek3(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(7.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek4(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(8.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}
public duszek5(id){
if(is_user_alive(id)){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Uzyles niewidzialnosci^x01 (%i Sekund)", tytul, 5 * Duszek[id])

set_task(9.0 * float(Duszek[id]), "normalRender", id);

uzylduszka[id] = true;
}
}
return 1;
}

public normalRender(id){
fm_do_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);

ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Juz jestes widzialny", tytul);
}

  • +
  • -
  • 1
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon

#4 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 29.04.2011 19:29

ok thx skowron powiedzcie czy dobrze zrobione. Bo moneymod na razie w naprawie wiec nie mam jak dać a to się przyda.

Dodano 30 kwiecień 2011 - 09:18:
albo optymalniej :)

Dodano 05 maj 2011 - 12:42:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123

Dodano 05 maj 2011 - 12:43:
Ok. Close
Skorzystałem ze sposobu x123




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych