Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka na Deathrun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 29.04.2011 06:32

Witam.
Mógłby ktoś napisać mi rozgrzewkę na deathrun?
Rozgrzewka miała by wyglądać tak:

  • Trwa z 90 sek.
  • Grawitacja dla wszystkich jest ustawiona po 400.
  • Jakaś muzyczka.
  • I jakieś odliczanie w HUD, np. Rozgrzewka skonczy sie za x sek.

Za pomoc dam Plusa! :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 01.05.2011 15:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431
#define prefix "[Prefix]"

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
        fm_set_user_gravity ( id, float ( 400 / 800 ) ); 
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)


Ścieżkę do nuty dajesz w
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"
Musi być w mp3


Cvary

rr_czas

Czas rozgrzewki w sekundach
  • +
  • -
  • 1

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 01.05.2011 16:29

Grawitacja jest normalna, podczas rundy rozgrzewkowej.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 01.05.2011 17:19


#include <amxmodx>

#include <colorchat>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta_util>



#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Suis"



#define SPRAWDZ 3431

#define prefix "[Prefix]"



new Odliczanie[33] 

new rr_czas

new bool:noze = false

new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 

	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")

	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		

	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	

}

public nozowka(id)

{

                set_task(1.0, "Start")

                

}

public Start(id)

{

        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)

        fm_set_user_gravity(id,0.5); 

        switchweapon(id)

	

        noze = true

	

        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);

        

        if(task_exists(id + SPRAWDZ))

        {

                remove_task( id + SPRAWDZ )

        }

        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )

        

        return PLUGIN_CONTINUE

}



public Koniec(task_id)

{

        new id = task_id - SPRAWDZ       

	

        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )

        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )

        

	

        Odliczanie[id] -= 1 

        

        if(Odliczanie[id] <= 0)

        {

                if( task_exists(task_id) )

                {

                        remove_task( task_id )

                }

		set_cvar_num("sv_restart", 2);

		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  

		noze = false

	}

}

public switchweapon(id)

{

	if (!noze)

		return PLUGIN_CONTINUE

	

	engclient_cmd(id,"weapon_knife")

	return PLUGIN_CONTINUE

}

public death_msg()

{

	if(!noze)

		return	

	

	new id = read_data(2)	

	set_task(1.0,"respawn_player",id)

}

public respawn_player(id)

{     

	if(is_user_connected(id))

		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     

}

public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 01.05.2011 17:20

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#5 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 01.05.2011 17:22

Dzięki, potem będę testował i edytuję :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Skrypcio

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Munchen-Monachium
Offline

Napisano 01.05.2011 18:46

Działa mam to na swoim serwerze :)

#7 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 04.05.2011 14:06

U mnie nadal w rundzie rozgrzewkowej jest zwykła grawitacja.
  • +
  • -
  • 0

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 04.05.2011 14:17

#include <amxmodx>

#include <colorchat>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta_util>



#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Suis"



#define SPRAWDZ 3431

#define prefix "[Prefix]"



new Odliczanie[33] 

new rr_czas

new bool:noze = false

new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 

	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")

	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		

	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	

}

public nozowka(id)

{

                set_task(1.0, "Start")

                

}

public Start(id)

{

        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)

        server_cmd("amx_cvar sv_gravity 400")

        switchweapon(id)

	

        noze = true

	

        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);

        

        if(task_exists(id + SPRAWDZ))

        {

                remove_task( id + SPRAWDZ )

        }

        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )

        

        return PLUGIN_CONTINUE

}



public Koniec(task_id)

{

        new id = task_id - SPRAWDZ       

	

        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )

        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )

        

	

        Odliczanie[id] -= 1 

        

        if(Odliczanie[id] <= 0)

        {

                if( task_exists(task_id) )

                {

                        remove_task( task_id )

                }

		set_cvar_num("sv_restart", 2);

                server_cmd("amx_cvar sv_gravity 800") 

		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  

		noze = false

	}

}

public switchweapon(id)

{

	if (!noze)

		return PLUGIN_CONTINUE

	

	engclient_cmd(id,"weapon_knife")

	return PLUGIN_CONTINUE

}

public death_msg()

{

	if(!noze)

		return	

	

	new id = read_data(2)	

	set_task(1.0,"respawn_player",id)

}

public respawn_player(id)

{     

	if(is_user_connected(id))

		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     

}

public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 04.05.2011 14:23

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#9 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 04.05.2011 14:28

Działa :)
  • +
  • -
  • 0

#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.05.2011 13:12

Tutaj night90 poprosił mnie na pw żebym dodał zeby zatrzymały się 2 pluginy dr_stats i dr_manager
oto kod :
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "DeathRun Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"

#define SPRAWDZ 3431
#define prefix "[DeathRuN]"

new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","90")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka)
        server_cmd("amx_pausecfg pause deathrun_manager.amxx")
        server_cmd("amx_pausecfg pause deathrun_stats.amxx")
        server_cmd("amx_cvar sv_gravity 500")
        switchweapon(id)
	
        noze = true
	
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
	
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "%s ^nKoniec rundy nozowej za: %d", prefix, Odliczanie[id] )
        
	
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
                server_cmd("amx_pausecfg enable deathrun_manager.amxx")
                server_cmd("amx_pausecfg enable deathrun_stats.amxx")
                server_cmd("amx_cvar sv_gravity 800") 
		ColorChat(id, RED, "%s^x04 Powodzenia i wysokich lotow!", prefix);  
		noze = false
	}
}
public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych