Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie modelu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Enzo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.04.2011 19:54

Witam Panowie.
Jak dodać model do tego pluginu.
Mam problem bo po skompilowaniu i tak nie działa jak dodam swoim sposobem.
Także proszę o pomoc.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <fun.inc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enzo"

new bool:freezetime;
new MaxPlayers;
new vip[] = "t";
new gmsgScreenFade;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
MaxPlayers = get_maxplayers();
}

/* Funkcja od Sprawdzania Uprawnien(Flag) */
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)

for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

byte=0
}
return ret
}




public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}

public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;

for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
{
set_task(0.1, "daj_vip", i);
}
}

public daj_vip(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

new bool:dajitem = false;

if(has_flags(id,vip))
{
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new kasa = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, kasa + 800)
new zycie = get_user_health(id)
new armor = get_user_armor(id)
set_user_health(id, zycie + 50)
set_user_armor(id, armor + 50)
}


}


Dodano 01 maj 2011 - 13:46:
Odświeżam :)
  • +
  • -
  • -1

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 01.05.2011 22:47

Kombinujesz jak kon pod gore...
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enzo"

#define DOSTEP ADMIN_LEVEL_H // Flaga t

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vip/viptt.mdl")
precache_model("models/player/vip/vipct.mdl")
}
public NowaRunda(id)
{
if(get_user_flags(id) & DOSTEP)
{
new zycie = get_user_health(id);
new armor = get_user_armor(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_money(id, kasa + 800);
set_user_health(id, zycie + 50);
set_user_armor(id, armor + 50);

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "viptt")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vipct")
}
}
}

Tak jest latwiej ;)

A jak chcesz do twojego kodu to tak..
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Enzo"

new bool:freezetime;
new MaxPlayers;
new vip[] = "t";
new gmsgScreenFade;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
MaxPlayers = get_maxplayers();
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vip/vip.mdl")
precache_model("models/player/vip2/vip2.mdl")
}
/* Funkcja od Sprawdzania Uprawnien(Flag) */
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)

for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

byte=0
}
return ret
}




public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}

public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;

for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
{
set_task(0.1, "daj_vip", i);
}
}

public daj_vip(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

new bool:dajitem = false;

if(has_flags(id,vip))
{
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
new kasa = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, kasa + 800)
new zycie = get_user_health(id)
new armor = get_user_armor(id)
set_user_health(id, zycie + 50)
set_user_armor(id, armor + 50)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip2")
}
}
else
{
cs_reset_user_model(id) // Maly debug..
}
}


@@ dziwne bo u mnie dziala...

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 02.05.2011 10:56

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Enzo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 02.05.2011 10:35

Ani opcja 1 ani opcja 2 nie działają.
Przykro mi.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych