Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

proszę o kompilację pioruna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 28.04.2011 19:32

Błędy:
Warning: Function "fw_PlayerPreThink" should return a value on line 35
Warning: Loose indentation on line 48
Error: Undefined symbol "CreateBolt" on line 56
Error: Undefined symbol "change_health" on line 57
Error: Undefined symbol "CreateBolt" on line 62
Error: Undefined symbol "iMaker" on line 62
Warning: Expression has no effect on line 62
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 62
Error: Too many error messages on one line on line 62

Compilation aborted.
6 Errors.

SMA:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)

new g_MaxPlayers;

new light;
new g_thunderbolt[ 33 ];
new piorun[33];

public plugin_precache( ) {
light = precache_model("sprites/piorunek.spr");

}

public plugin_init( ) {

g_MaxPlayers = get_maxplayers( );

register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink");
}

public fw_PlayerPreThink( client ) {
if( !is_user_alive( client ) )
return PLUGIN_CONTINUE;

if ( ( get_user_button( client ) & IN_USE ) && piorun[client] == 1 )
{
MakeThunderBolt( client );
}
}

public MakeThunderBolt( client ) {
if( ( !is_user_alive( client ) ) || ( g_thunderbolt[ client ] == 2 ) )
return;

new iMakerOrigin[ 3 ], Float:iMakeOriginSe[3];
get_user_origin( client, iMakerOrigin );
for( new i = 0; i < 3; i++ ){
iMakeOriginSe[i] = float( iMakerOrigin[i] );
}

new entPlayer;
entPlayer = -1;
new iVictimOrigin[ 3 ];

while( ( entPlayer = find_ent_in_sphere( client, iMakeOriginSe, 550.0 ) ) != 0 )
{
if( IsPlayer( entPlayer ) && entPlayer != client )
{
get_user_origin( entPlayer, iVictimOrigin );
CreateBolt( entPlayer, iMakerOrigin, iVictimOrigin );
change_health( entPlayer, -80, 0, "world" );
g_thunderbolt[ client ]++;
}
}

CreateBolt( iPlayer, iMaker[3], iVictim[3] ) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( 0 )
write_coord( iMaker[ 0 ] )
write_coord( iMaker[ 1 ] )
write_coord( iMaker[ 2 ] )
write_coord( iVictim[ 0 ] )
write_coord( iVictim[ 1 ] )
write_coord( iVictim[ 2 ] )
write_short( light )
write_byte( 1 )
write_byte( 5 )
write_byte( 2 )
write_byte( 20 )
write_byte( 30 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 200 )
write_byte( 200 )
message_end( )
}


Dodano 29 kwiecień 2011 - 16:53:
refresh

Dodano 30 kwiecień 2011 - 09:05:
Odświeżam!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych