Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natychmiastowe zabicie z noża (PPM) !!NIE CoDMoD!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PudzianNS

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:dsa
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 28.04.2011 09:17

Otóż poszukuje pluginu dzięki któremu zabijamy od razu po ataku z noża PPM. Z góry dzięki za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.05.2011 13:11

sprawdz
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new gMaxClients;

#define IsPlayer(%1)  ( 1 <= %1 <= gMaxClients )
#define HasKnife(%1)  ( IsPlayer( %1 ) && get_user_weapon( %1 ) == CSW_KNIFE )

#define DMG_KNIFE     ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET )

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Knife Damage", "1.0.0", "DarkGL" );
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Event_PlayerTakeDamage" );
	gMaxClients = get_maxplayers();
}

public Event_PlayerTakeDamage ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Damagebits )
{
	if(HasKnife( Attacker ) && ( Damagebits & DMG_KNIFE ) && Damage > 50.0 && IsPlayer(Victim)){
		SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(Victim)+1))
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych