Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie wartości zmiennej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cManiac

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Error # 48
  • Lokalizacja:Error # 47
Offline

Napisano 27.04.2011 19:47

Siema,

Mam taki problem. Napisałem plugin, który po zabiciu gracza dodaje nam 1 do zmiennej 'Level' i nie wiem jak zrobić, że gdy zmienna 'Level' wynosi np. 2 daj np. Granat HE. Próbowałe za pomocą IF sprawdzać, czy zmienna = x i wtedy daj broń ale serwer crashował z powodu Reliable channel overflowed. Ma ktoś jakiś pomysł ?


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 exexe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 27.04.2011 20:05

Level[id] += 1; 					//Twoja funkcja do dodawania do zmiennej
if ( Level[id] == 2 ) //Jeżeli zmienna = 2
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //Daj granat he
}

Użytkownik x123 edytował ten post 27.04.2011 20:05

  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 27.04.2011 20:47

= Znak przypisania.
== Znak porównania

#4 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 28.04.2011 13:57

Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak

while(Level[id] == 2) // Petla ktora sie wlancza gdy gracz bedzie mial 2lvl
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
break;
}

Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 13:59


#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.04.2011 14:00

Po co pętle while skoro ma tylko raz wykonać ;|
  • +
  • -
  • 0

#6 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 28.04.2011 14:24

;(

Nie jestem pewien dokladnie o co ci chodzi czy granata ma dawac caly czas czy tylko raz przy wbiciu 2 lvl Zobacz tak


Użytkownik sztandi edytował ten post 28.04.2011 14:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych