Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Migający hud diablo moda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kavi76

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 27.04.2011 18:14

Zrobiłem całkiem nowy hud w diablo modzie opierając się na hudzie z cod moda ale on miga tzn pojawia się i znika. Sebul radził mi użyć "CreateHudSyncObj" tylko jak ja mam to dodać??

P.S
Nie chce linków do poradników jak zrobić to w pluginie, chce wiedzieć jak zrobić to w diablo modzie.

Użytkownik Kavi76 edytował ten post 27.04.2011 18:18

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 27.04.2011 19:33

może wyłącz inne plugi wyświetlające hud?

#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 19:37

new hapek = get_user_health(id);
	if(player_class[id]!=Paladyn) {
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0);
		show_hudmessage(id, "HP: %i  ^nKlasa: %s  ^nLvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s^nArtefakt: %s", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id], player_name_artefakt[id]);
	}
	else {
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 3.0);
		show_hudmessage(id, "HP: %i  ^nKlasa: %s  ^nLvl: %i (%0.0f%s)  ^nSkoki: %i/%i^nItem: %s^nArtefakt: %s", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id], player_name_artefakt[id]);
	}
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
	write_byte(0)
	message_end()


masz wiesz dostosuj do swojego diablo :D
  • +
  • -
  • 2

#4 Kavi76

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:209
  • GG:
  • Imię:Paweł :)
  • Lokalizacja:CrL
Offline

Napisano 27.04.2011 19:46

No way to działa ;) kto by się spodziewał ?? Wielkie dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych