Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odliczanie/Dźwięk przed wybuchem bomby


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 21.12.2008 21:53

Mam taki problem a mianowicie :

Nie działa mi dźwięk przed wybuchem paki i odliczanie sapera za ile ma wybuchnąć.

Co może być przyczyną ???:(

Bardzo proszę o pomoc

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 21.12.2008 21:56

pokaż .sma pluginu
  • +
  • -
  • 0

#3 naXe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 21.12.2008 22:07

Dźwięk :


/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" 
#define czas 10 
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomba.wav") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}



Odliczanie :


#include <amxmodx>

#define PLUGIN 	"c4 timer"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR 	"cheap_suit"

new g_c4timer
new mp_c4timer

new cvar_showteam
new cvar_flash
new cvar_sprite
new cvar_msg

new g_msg_showtimer
new g_msg_roundtime
new g_msg_scenario

#define MAX_SPRITES	2
new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" }
new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

	cvar_showteam 	= register_cvar("amx_showc4timer", "3")
	cvar_flash 	= register_cvar("amx_showc4flash", "0")
	cvar_sprite 	= register_cvar("amx_showc4sprite", "1")
	cvar_msg 	= register_cvar("amx_showc4msg", "0")
	mp_c4timer 	= get_cvar_pointer("mp_c4timer")

	g_msg_showtimer	= get_user_msgid("ShowTimer")
	g_msg_roundtime	= get_user_msgid("RoundTime")
	g_msg_scenario	= get_user_msgid("Scenario")
	
	register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")
	register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}

public event_hltv()
	g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer)

public logevent_plantedthebomb()
{
	new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam)
	
	static players[32], num, i
	switch(showtteam)
	{
		case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST")
		case 2: get_players(players, num, "ace", "CT")
		case 3: get_players(players, num, "ac")
		default: return
	}
	for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i])
}

public update_timer(id)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
	write_short(g_c4timer)
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)
	write_byte(1)
	write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))])
	write_byte(150)
	write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0)
	message_end()
	
	if(get_pcvar_num(cvar_msg))
	{
		set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0)
		show_hudmessage(id, g_message)
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1033 f0 fs16 n par }
*/


[ Dodano: 22-12-2008, 01:33 ]
Ale chodzi mi żeby odliczało(mówiąc) a nie żeby pisało :/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych