Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod klasa duch


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 korthagor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.04.2011 17:30

Witam! Zrobiłem sobie klasę [CoD nowy] duch, która ma tylko nóż i noclipa na początku każdej rundy... Ale noclipa ma tylko po wybraniu, a w następnej rundzie już nie. Może mi ktoś zrobić tą klasę?
  • +
  • -
  • 0

#2 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2011 18:16

Gdzie tego noclipa dodajesz? W jakiej funkcji?
Spróbuj do cod_class_enabled (a jak jej nie masz to dodaj), a w cod_class_disabled wyłączenie noclipa.
  • +
  • -
  • 0

#3 korthagor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.04.2011 20:04

No właśnie tak jest. W cod_class_enabled mam wpisane set_user_noclip(id, 1) a w cod_class_disabled mam set_user_noclip(id, 0). I w następnej rundzie po wybraniu klasy noclipa nie ma. Wiesz jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 27.04.2011 20:19

Daj sma to coś sproboje wymyśleć

#5 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 28.04.2011 09:51

Do:
public plugin_init()   

Dodaj:
  	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

A następnie niżej dodaj:
public ResetHUD(id)  	
set_user_noclip(id, 1);

Użytkownik Grandi edytował ten post 28.04.2011 09:51

  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#6 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 28.04.2011 10:57

To samo chciałem mu zrobić w sma Grandi. xD

#7 korthagor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.04.2011 13:47

-.-" Teraz jest noclip ale od początku jak wejdę na serwer i na każdej klasie. A nie da się zrobić tak, że noclip na tej klasie włącza się i wyłącza po wciśnięciu E?

Dam *.sma jakby co

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() 
{      
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id]=true;
	set_user_noclip(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id]=false;
	set_user_noclip(id, 0);
}

public ResetHUD(id)     
	set_user_noclip(id, 1);

public CurWeapon(id)
{
        if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
        {
                        set_task(0.1 ,"ma" ,id)
        }
}

public ma(id)
{
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
}
 	

  • +
  • -
  • 0

#8 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 28.04.2011 16:07

Ile sekund ma trwać no clip? I czy zrobić, żeby raz na rundę można było użyć?
  • +
  • -
  • 0

I'm Back


#9 korthagor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.04.2011 16:38

noclip na tej klasie włącza się i wyłącza po wciśnięciu E


Prosiłbym coś takiego. :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 28.04.2011 17:42

Bez sensu, jak ktoś włączy to już nie wyłączy, i nie będzie gry ...

#11 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 28.04.2011 17:53

Na samej gorze:
#include <hamsandwich>

W plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1);

Na samym dole to:
public Respawn(id)
{
  if(ma_klase[id])
    set_user_noclip(id,1);
  else
    set_user_noclip(id,0);
}

W cod_class_enabled i disabled zostawiasz to co teraz masz.
  • +
  • -
  • 1

#12 korthagor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.04.2011 18:53

Neazo, właśnie ja chce żeby mógł to włączyć i wyłączyć przyciskiem E ...

Dobra Svizz masz +. A pytanie czy możesz zrobić właśnie że noclipa włącza się E i wyłącza się E?

Użytkownik korthagor edytował ten post 28.04.2011 19:00

  • +
  • -
  • 0

#13 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 29.04.2011 14:28

Hmmm... nigdy tak nie robiłem i nie mam pojęcia, czy to będzie działać (ściągnąłem ze starego coda ;P ):

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Ma noclipa i lata tylko z nozem. Ma wiecej hp.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];
new bool:ma_noclip[33];


public plugin_init() 
{      
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
        register_forward(FM_EmitSound, "UzylE");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id]=true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id]=false;
        ma_noclip[id]=false;
}

public CurWeapon(id)
{
        if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
        {
                        set_task(0.1 ,"ma" ,id)
        }
}

public ma(id)
{
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
}
 	



public UzylE(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
                if(ma_noclip[id] == false)
                    ma_noclip[id]=true

                if(ma_noclip[id] == true)
                    ma_noclip[id]=false

                DajNoclip(id);
                return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public DajNoclip(id)
{
	if(ma_noclip[id] == true)
           set_user_noclip(id,1);
        else {
           ma_noclip[id]=false;
           set_user_noclip(id,0);
        }
		
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Powinno działać :)

Edit: Drobna poprawka.

Użytkownik Svizz edytował ten post 30.04.2011 07:10

  • +
  • -
  • 0

#14 korthagor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sadasdas
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.05.2011 17:19

Teraz to nie ma wcale noclipa ;/
  • +
  • -
  • 0

#15 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2011 20:47

To zamiast nazwy funkcji UzylE to wpisz cod_class_skill_used.
Wtedy powinno działać.

A to usuń: register_forward(FM_EmitSound, "UzylE");
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych