Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja klas zombieProsze o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wywra

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 26.04.2011 07:30

Co robię źle?
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Normalne=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 4000
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Assasin zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Jump++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 300
const Float:zclass2_gravity = 0.5
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Wykurwiacz Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP---- Speed+++++" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 250
const zclass3_speed = 459
const Float:zclass3_gravity = 1.0
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tytanowe Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP+++ Speed---" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 9000
const zclass4_speed = 140
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Wampirze Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "Dostaje HP po inf." }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 4000
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.1
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections

// Szatanskie Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Szatanskie Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "0 knockback!!" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 1500
const zclass4_speed = 140
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.1

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
      zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)

}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

Proszę o fast pomoc


Jak można to mi to skompilujcie, nie powinno być kłopotu
PS. /tmp/textBQUm8a.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"

Użytkownik Wywra edytował ten post 26.04.2011 07:33

  • +
  • -
  • 0

#2 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 26.04.2011 07:45

Kompiluj lokalnie z plikiem zombieplague.inc
  • +
  • -
  • 0

#3 Wywra

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 26.04.2011 07:46

Czyli jak? :P
  • +
  • -
  • 0

#4 InArticulo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 26.04.2011 07:51

Wrzuć Załączony plik  zombieplague.inc   11,98 KB  13 Ilość pobrań
do folderu scripting/include. I powinno śmigać :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Wywra

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 26.04.2011 07:52

Skąd amxxpc i compilera tego wziąć bo amxx studio potrzebuje

Dodano 26 kwiecień 2011 - 07:56:
weź ktoś mi skompiluj błędy wyskakują proszę
  • +
  • -
  • 0

#6 InArticulo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Pułtusk
Offline

Napisano 26.04.2011 07:59

Ahhh... Masz czysty kompilator, wypakuj go na pulpicie lub gdzie tam chcesz, wrzuć do tego folderu klasę jaką chcesz kompilować, i będzie działało. :D


@@ EDIT

Trochę błędów ;)

// Szatanskie Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "Szatanskie Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "0 knockback!!" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 1500
const zclass4_speed = 140
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.1
4 ostatnie linijki masz napisane zclass4_speed health i inne a powinno być 6, zadziała jak zmienisz. Masz także załączone
i prze kompilowane.

Załączony plik  klasa.amxx   2,64 KB  6 Ilość pobrań

Użytkownik InArticulo edytował ten post 26.04.2011 08:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych