[Raczej Łatwe] Jak otworzyć inne menu?
WazzaP
26.04.2011
Witam.
Znalazłem taki plugin /zakup: Menu /zakup - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I do niego mam pytanie.
Jak zrobić aby nie otwierało mi np. vip.txt, ale aby wpisywało komendę /rangi?
Przykład:
Mam tak:
I to mi otwiera plik vip.txt
I jak mam zrobić aby otwierało drugie menu? (Aby uruchomić te drugie menu potrzebna jest komenda /rangi
Edited by WazzaP, 26.04.2011 05:51.
Znalazłem taki plugin /zakup: Menu /zakup - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I do niego mam pytanie.
Jak zrobić aby nie otwierało mi np. vip.txt, ale aby wpisywało komendę /rangi?
Przykład:
Mam tak:
case 5:
{
show_motd(id, "vip.txt", "Kup VIP'a")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
I to mi otwiera plik vip.txt
I jak mam zrobić aby otwierało drugie menu? (Aby uruchomić te drugie menu potrzebna jest komenda /rangi
Edited by WazzaP, 26.04.2011 05:51.
speedkill
26.04.2011
Zeby wpisało rangi musisz zamienic swow_motd na
i juz
public menu(id)
{
//kod od menu
}
przykład
Edited by speedkill123, 26.04.2011 07:45.
clien_cmd(id,"say /rangi")a jesli chcesz zrobic drugie menu to tak
case xx{[b][b][b][/b][/b][/b] menu1(id) }potem tworzysz publica do menu 1
i juz
public menu(id)
{
//kod od menu
}
przykład
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "michal" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wGry i Zabawy", "1", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ menu1(id menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public menu1(id) { new menu = menu_create("\rGry i Zabawy", "wybieranie1") menu_additem(menu, "\wcos", "1", 0) menu_additem(menu, "\wcos", "2", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie1(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ } case 2:{ } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Edited by speedkill123, 26.04.2011 07:45.
WazzaP
26.04.2011
Pobawiłem się chwilę i na razie nie mam gdzie testować, tak więc pytanie:
Edited by WazzaP, 26.04.2011 13:23.
Czemu nie kompiluje się? Będzie działać? Przeniesie się samo na drugą stronę?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"
public plugin_init ()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu", "xmenu");
}
public xmenu(id)
{
new menu = menu_create("\yMenu \rJust-Street:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wKup Admina", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wKup Slota", "3", 0);
menu_additem(menu, "\wKup Vipa", "4", 0);
menu_additem(menu, "\dWybierz Czapke", "5", 0);
menu_additem(menu, "\dybierz Range", "6", 0);
menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "7", 0);
menu_additem(menu, "\dLista Killerow", "8", 0);
menu_additem(menu, "\dUciszenie Gracza", "9", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
ColorChat(id,GREEN,"[Deathrun]^x01 Wybrales Menu Zakupu.");
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
clien_cmd(id,"say drshop")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
show_motd(id, "admin.txt", "Kup Admina")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:
{
show_motd(id, "slot.txt", "Kup Slota")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:
{
show_motd(id, "vip.txt", "Kup VIP'a")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:
{
clien_cmd(id,"say /exp")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:
{
clien_cmd(id,"say /rangi")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:
{
clien_cmd(id,"say /czapki")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8:
{
clien_cmd(id,"say /top10")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 9:
{
clien_cmd(id,"say /mute")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Przy kompilacji mam takie błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
zakup.sma(48) : warning 217: loose indentation
zakup.sma(57) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(86) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(93) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(100) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(107) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(114) : error 017: undefined symbol "clien_cmd"
zakup.sma(119) : warning 217: loose indentation
6 Errors.
Could not locate output file zakup.amxx (compile failed).
Edited by WazzaP, 26.04.2011 13:23.
speedkill
26.04.2011
Tak będzie działać masz tu kod naprawiony
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "[AvP] ELOS" public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /menu", "menu"); } public menu(id) { new menu = menu_create("\yMenu \rJust-Street:", "wybieranie"); menu_additem(menu, "\rSklep", "1", 0); menu_additem(menu, "\wKup Admina", "2", 0); menu_additem(menu, "\wKup Slota", "3", 0); menu_additem(menu, "\wKup Vipa", "4", 0); menu_additem(menu, "\dWybierz Czapke", "5", 0); menu_additem(menu, "\dybierz Range", "6", 0); menu_additem(menu, "\rMenu Expa", "7", 0); menu_additem(menu, "\dLista Killerow", "8", 0); menu_additem(menu, "\dUciszenie Gracza", "9", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); ColorChat(id,GREEN,"[Deathrun]^x01 Wybrales Menu Zakupu."); } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { client_cmd(id,"say drshop") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { show_motd(id, "admin.txt", "Kup Admina") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { show_motd(id, "slot.txt", "Kup Slota") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { show_motd(id, "vip.txt", "Kup VIP'a") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 5: { client_cmd(id,"say /exp") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 6: { client_cmd(id,"say /rangi") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 7: { client_cmd(id,"say /czapki") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 8: { client_cmd(id,"say /top10") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 9: { client_cmd(id,"say /mute") menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */