Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Lustrzany Pocisk Ograniczenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 16:03

Powiedzcie mi jak ograniczyć abym mógł ogólnie naładować 10 lustrzanych pocisków i aby ta zależność rosła w zależności od inteligencji 20 int 1 lustrzany pocisk
case Najemnik:
		{
			if(limit[id]<1)
			{
				lustrzany_pocisk[id]++
				if(lustrzany_pocisk[id]>2 )
					{
						lustrzany_pocisk[id]=2
						limit[id]=1
						show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2") 
					}
				else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Możesz tylko raz zaladowac lustrzany pancerz!")
		}



Oraz aby jak ktoś we mnie strzela to żeby mi tez zabierało hp a nie tak jakby się pociski odbijają i obrażenia wracają do atakującego, chcę aby klasa posiadająca lustrzany pancerz tez otrzymywała obrażenia

To będzie zależało od tego?
lustrzany_pocisk[i]=0
	num_shild[i]=1+floatround(player_intelligence[i]/50.0,floatround_floor)

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 25.04.2011 16:32

Dodaj na górze :D

new limit[33]

podmień

case Najemnik:
		{
			if(limit[id]<5)
			{
				lustrzany_pocisk[id]++
				if(lustrzany_pocisk[id]>2 )
					{
						lustrzany_pocisk[id]=2
						limit[id]=5
						show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2") 
					}
				else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Możesz zaladowac 5 razy lustrzany pancerz!")
		}

i w public RoundStart:

pod

for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj

limit[i]=0

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 20:45

niedziala czekam na dalsze propozycje
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.04.2011 08:14

dziesięć razy po jednym, czy max 10?

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 26.04.2011 08:22

[Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#6 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 14:40

max 10 łączna wartość maxymalna jaka mogę wyczarować to 10 po 2 pociski 5 razy
hmmm nie rozkminiam nie wiem jak zatrzymać moc przy posiadaniu 2 pocisków i żeby je można później znowu naładować i tak 5 razy


I jak zrobić żebym otrzymywał obrażenia na pancerzach wraz z klasa która mnie atakuje? <_<

nie wychodzi mi xD poknociłem tylko i ładuje mi po2 pancerze na 1 naładowanie na nożu i ładuje do 10 :P
Mogę prosić o dobry kod?

Użytkownik Divic edytował ten post 26.04.2011 15:23

  • +
  • -
  • 0

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.04.2011 18:58

czyli chcesz żeby za jedno naładowaie noża, robił się 1 pocisk, naraz można ich tylko 2, a w całej rundzie, można 5 razy naładować te 2 pociski tak?

new limit[33]


case Najemnik:
{
limit[id]++
if(limit[id]<=10)
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2)
{
lustrzany_pocisk[id]=2
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2")
}
else if(lustrzany_pocisk[id]==2)
show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzały",lustrzany_pocisk[id])
else
show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzał",lustrzany_pocisk[id])
}
else
show_hudmessage(id, "W tej rundzie wykorzystales maksymalna ilosc lustrzanych odbic! (10)")
}



i w public RoundStart:

limit[i]=0



------------------------------

masz 10 pocisków na runde, ale na raz możesz załadować tylko 2 (potem możesz znowu 2, znowu, i tak 5 razy - lub 10 razy po jednym)

Dodano 26 kwiecień 2011 - 18:59:

I jak zrobić żebym otrzymywał obrażenia na pancerzach wraz z klasa która mnie atakuje?


pokaż kod swojego lustrzanego pocisku

#8 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 20:15

public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0)
        {
                SetHamParamEntity(1, idattacker);
                SetHamParamEntity(2,this );
                SetHamParamEntity(3,this );
                lustrzany_pocisk[this]--;
                return HAM_HANDLED;
        }
        return HAM_IGNORED;
}

W sumie to tyle reszta to nowe funkcje dodane na początku i w roundstart...

Dodano 28 kwiecień 2011 - 19:09:
HELP
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych