←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Sprawdzanie Rendera

Zablokowany

sztandi - zdjęcie sztandi 25.04.2011

Jak Sprawdzic/pobrac render gracza bo chce zrobic if'a jezeli gracz jest niewidzialny
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 25.04.2011

Może

if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha)


Nie jestem pewien
Odpowiedz

sztandi - zdjęcie sztandi 25.04.2011

nie bardzo mysle ze trzeba to rozwinac jakos

ja ustawiam render w ten sposob
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


funfel zaproponowal cos takiego
 new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
if(pev(ofiara, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(ofiara, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(ofiara, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(ofiara, pev_renderamt) == 0)) {

Użytkownik sztandi edytował ten post 25.04.2011 17:10
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 25.04.2011

new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor && pev(id, pev_renderamt) == 0)

może tak :D (wzorowałem się na fm_set_rendering:

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
})

@edit: kolejny typ -.-

17:44 - Sztandi || cs-holiday.pl: krenderfxglow shell 0,0,0 krendertranscolor 0
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: napisze calego ifa
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: ...
17:46 - mixo MER - lkz loookz ;d: new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(id, pev_renderamt) == 0)
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl: Error: Array must be indexed (variable "RenderColor") on line 195
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl: ;P
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: tu jest blad
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor


ojj... czemu zmieniłeś "rozwinelem wiec to tak" na "funfel zaproponowal cos takiego"?
Użytkownik funfel edytował ten post 25.04.2011 17:11
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 25.04.2011

bool:is_user_invisible(id){
if(pev(id, pev_flags) & FL_CLIENT){
return pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAdd ? true : false
}
return false;
}


Potem poprostu stawiasz warunek

if(is_user_invisible(id)) client_print(id, 3, "Jestes niewidzialny!");

Użytkownik diablix edytował ten post 26.04.2011 00:39
Odpowiedz

sztandi - zdjęcie sztandi 26.04.2011

dzięki zrobilem juz

mozna zamknac
Odpowiedz
Zablokowany