Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie Rendera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sztandi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.04.2011 14:52

Jak Sprawdzic/pobrac render gracza bo chce zrobic if'a jezeli gracz jest niewidzialny

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 16:11

Może

if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha)


Nie jestem pewien
  • +
  • -
  • 0

#3 sztandi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 25.04.2011 17:00

nie bardzo mysle ze trzeba to rozwinac jakos

ja ustawiam render w ten sposob
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


funfel zaproponowal cos takiego
 new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
if(pev(ofiara, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(ofiara, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(ofiara, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(ofiara, pev_renderamt) == 0)) {

Użytkownik sztandi edytował ten post 25.04.2011 17:10


#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 17:03

new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor && pev(id, pev_renderamt) == 0)

może tak :D (wzorowałem się na fm_set_rendering:

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
})

@edit: kolejny typ -.-

17:44 - Sztandi || cs-holiday.pl: krenderfxglow shell 0,0,0 krendertranscolor 0
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: napisze calego ifa
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: ...
17:46 - mixo MER - lkz loookz ;d: new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;

if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(id, pev_renderamt) == 0)
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl: Error: Array must be indexed (variable "RenderColor") on line 195
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl: ;P
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: tu jest blad
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor


ojj... czemu zmieniłeś "rozwinelem wiec to tak" na "funfel zaproponowal cos takiego"?

Użytkownik funfel edytował ten post 25.04.2011 17:11

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 22:58

bool:is_user_invisible(id){
if(pev(id, pev_flags) & FL_CLIENT){
return pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAdd ? true : false
}
return false;
}


Potem poprostu stawiasz warunek

if(is_user_invisible(id)) client_print(id, 3, "Jestes niewidzialny!");

Użytkownik diablix edytował ten post 26.04.2011 00:39

  • +
  • -
  • 0

#6 sztandi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 26.04.2011 11:45

dzięki zrobilem juz

mozna zamknac




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych