Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Sprawdzanie Rendera
#1
Napisano 25.04.2011 14:52
#2
Napisano 25.04.2011 16:11
if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha)
Nie jestem pewien
#3
Napisano 25.04.2011 17:00
ja ustawiam render w ten sposob
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
funfel zaproponowal cos takiego
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
if(pev(ofiara, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(ofiara, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(ofiara, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(ofiara, pev_renderamt) == 0)) {
Użytkownik sztandi edytował ten post 25.04.2011 17:10
#4
Napisano 25.04.2011 17:03
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor && pev(id, pev_renderamt) == 0)
może tak (wzorowałem się na fm_set_rendering:
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));
return 1;
})
@edit: kolejny typ -.-
17:44 - Sztandi || cs-holiday.pl: krenderfxglow shell 0,0,0 krendertranscolor 0
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: napisze calego ifa
17:44 - mixo MER - lkz loookz ;d: ...
17:46 - mixo MER - lkz loookz ;d: new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = 0.0;
RenderColor[1] = 0.0;
RenderColor[2] = 0.0;
if(pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxGlowShell && pev(id, pev_rendercolor) == RenderColor && pev(id, pev_rendermode == kRenderTransColor) && pev(id, pev_renderamt) == 0)
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl: Error: Array must be indexed (variable "RenderColor") on line 195
17:50 - Sztandi || cs-holiday.pl:
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: tu jest blad
17:50 - mixo MER - lkz loookz ;d: pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor
ojj... czemu zmieniłeś "rozwinelem wiec to tak" na "funfel zaproponowal cos takiego"?
Użytkownik funfel edytował ten post 25.04.2011 17:11
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Napisano 25.04.2011 22:58
bool:is_user_invisible(id){
if(pev(id, pev_flags) & FL_CLIENT){
return pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransColor || pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAdd ? true : false
}
return false;
}
Potem poprostu stawiasz warunek
if(is_user_invisible(id)) client_print(id, 3, "Jestes niewidzialny!");
Użytkownik diablix edytował ten post 26.04.2011 00:39
#6
Napisano 26.04.2011 11:45
mozna zamknac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych