Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Balansowanie klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 25.04.2011 12:54

Witam. Pomoże mi ktos ocenić czy te klasy są zbalansowane?

Oto ich opisy:

Potwory

1.Imp: 135Hp
	-Przy trafieniu przeciwnika ma 10% sznansy ze przeciwnikowi zmieni sie na bron na noz.
	-Widocznośc zredukowana do 120,
	-+20 do szybkości,
	-Odporny na: Fire Shielda, Meekstone.
	-na nozu zwieksza sobie predkosc (o 5 punktow co 10 sek.),
	
2.Szkielet: 115Hp
	-25% szansy na zrespienie sie po smierci,
	-gdy kucnie jest mniej widoczny (50 z 255), efekt utrzymuje sie poki nie strzeli lub nie zmieni broni,
	-posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 15 HP co 5 sekund,
	-na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 6 sek.)
	
3.Szkielet Baal'a: 120Hp
	-66% szansy na zrespienie sie po smierci,
	-po zabiciu wroga odnawia Ci sie Hp,
	-obrazenia otrzymywane sa zmiejszone o 5,
	-na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke)
	
4.Upadly rycerz: 120Hp
	-ma 2 Long Jump'y,
	-+20 do szybkości,
	-20% szansy na zatrzymanie pocisku przeciwnika,
	-na nozu pociski typu HeadShoot max 2
	
5.Wladca gromow: 110Hp
	-Posiada 4 błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp,
	-33% szansy na natychmiastowe zabicie z He,
	-co runde dostaje He
	-na nozu laduje FireBall'a (obrazenia zalezne od int.)
	
6.Bestia: 120Hp
	-ma 25% szansy na upodobnienie sie do przeciwnika na poczatku rundy,
	-zadaje +5 wiecej DMG,
	-ma 20% szansy na oslepienie przeciwnika,
	-na nozu zwieksza sobie predkosc (o 5 punktow co 10 sek.),
	
7.Szaman: 110Hp
	-posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 20 HP co 5 sekund,
	-zmiejszona grawitacja (0.5),
	-podwójny skok,
	-na nozu regeneracja zycia (+40 Hp co 5 sek.)
	
8.Izual: 130Hp
	-ma 3 miny (klawisz X), ktore zabieraja 75Hp + int.
	-nie słychać jego kroków,
	-posiada zoom do broni,
	-dostaje 200 armoru za zabicie przeciwnika,
	-na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 6 sek.)
	
	
	
Demony:

1.Andariel: 115Hp
	-+10 do szybkosci
	-Dostaje co runde AK + HE,
	-Moze uzywac liny do szybkiego przemieszczania sie co 10 sek.
	-na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke)
	
2.Baal: 125Hp
	-otrzymane obrazenia zredukowane o 10Hp,
	-ma 10% szansy na zatrzymanie pocisku przeciwnika,
	-Odporny na: Archy, Wybuchy po smierci.
	-obrazenia, ktore zadaje zredukowane o 10 DMG,
	--25 do szybkosci
	-na nozu lustrzene pociski max 2
	
3.Mefisto: 100Hp
	-ma darmowe AWP co runde,
	-+5 dmg za kazdym razem,
	-za zabojstwo odnawia mu sie magazynek,
	-widocznosc zredukowana do 100
	-na nozu otrzymuje pakiet granatow (He,2Fb,Smoke)
	
4.Diablo: 120Hp
	-posiada zoom do broni,
	-nie slychac jego krokow,
	-za zabicie przeciwnika odnawia mu sie Hp,
	-Możesz naładować magiczny pancerz max 6 (Odbija pociski) 
	
5.Azmodan: 115Hp
	-posiada regeneracje zycia nawet gdy idzie na kazdej broni + 15 HP co 5 sekund,
	-posiada błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp,
	-+20 do szybkosci,
	-widocznosc zredukowana do 100,
	-na nozu pociski typu HeadShoot max 2
	
6.Belial: 125Hp
	-ma zmiejszona grawitacje (0.5),
	-za zabicie odnawia mu sie magazynek,
	-dostaje rakiete (klawisz X), ktore zabieraja 60Hp + int.,
	-Możesz naładować magiczny pancerz max 5 (Odbija pociski) 
	
7.Khazra: 110Hp
	-Posiada 2 błyskawice (klawisz X), wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp,
	-nie slychac jego krokow,
	-wysysa z przeciwnika 6 Hp za kazdym strzalem,
	-na nozu możesz naładować niewidzialnosc (czas ladowania 7 sek.)

8.Duriel: 120Hp
	-przy trafieniu przeciwnika ma 10% sznansy ze zacznie mu sie trzasc ekran. 
	-+ 5 dmg za kazdym razem,
	-widocznosc zmiejszona z 255 do 150,
	-na nozu lustrzene pociski max 3

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 17:11

Ogólnie klasy podobne do siebie ... może pokombinuj jeszcze może jakieś odporności na archy , meki itemy 1/1 dodaj, może jakieś nie widzialności przy kucaniu, dodatkowe złoto co runde , kradzież zlota

Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:11

  • +
  • -
  • 1

#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 26.04.2011 07:44

Dobry pomysł
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych