Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc wysysania Hp zalerzna od inteligencji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 11:51

Moze mi ktoś podać moc dla klasy XXX która będzie zależna od inteligencji?
co 10 inteligencji ilość wysysanego hp co strzał wzrastała by o 2 hp wiecej (startowe 4 wysysane hp co uderzenie)
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.04.2011 12:41

zmienna

new wysysa[33]
new c_wampir[33]


public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
	change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (c_wampir[attacker_id] > 0)
{
	wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id] / 5
change_health(attacker_id,wysysa[attacker_id],0,"")
}
}

c_wampir <-- to to wiesz standardowo dodajesz do klasy np

c_wampir[id] = 1
  • +
  • -
  • 0

#3 Divic

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 17:15

Na pewno tylko tyle musze dodac nic wiecej?
Jak sobie edytowac zalerzne ze co 10 int wysysam 2 hp wiecej?
i gdzie ustawic podstawowe wysysanie?

Użytkownik Divic edytował ten post 25.04.2011 17:20

  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.04.2011 18:48

wysysa[attacker_id] = 4 + player_intelligence[attacker_id]/5


tu jest all
4 to podstawa
+ inteligencja atakującego przez 5

czyli np 4+10/5 = 6
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych