Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.04.2011 11:19
Czy może ktoś edytować mi te plugin
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "gl_fog 1")
}
Testowałem ten plugin ale w grze moge zmieniać gl_fog i chciałbym żeby wymuszało oraz żeby pisało na say że jak ktoś zmienia gl_fog.
Czy ktoś pomorze ?
#2
Napisano 25.04.2011 17:26
#3
Napisano 25.04.2011 21:10
#4
Napisano 25.04.2011 21:14
#5
Napisano 25.04.2011 21:20
A nie można tak zrobić żeby wymuszało gl_fog czyli automatycznie zmienialo po 2s ?
#6
Napisano 25.04.2011 21:20
@Edit Dark wybacz, moje niedoczytanie
Użytkownik byCZOL edytował ten post 25.04.2011 21:24
Dziękuje, dobranoc.
#7
Napisano 25.04.2011 21:21
#8
Napisano 25.04.2011 21:22
#9
Napisano 25.04.2011 21:23
#10
Napisano 25.04.2011 21:34
czas sobie zmieniasz w define
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
#define CZAS 5.0
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id) {
set_task(CZAS, "ustaw", id, _, _, "b");
}
public ustaw(id) {
client_cmd(id, "gl_fog 1");
}
@Down
To już chyba zależy ode mnie bądź od innej osoby która pisze plugin czy chce wklepywać komendę całemu serwerowi czy tylko graczowi.
PS: Fajnie trafiłeś z czasem 00:00
Użytkownik byCZOL edytował ten post 26.04.2011 09:37
Dziękuje, dobranoc.
#11
Napisano 25.04.2011 23:00
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
#define CZAS 5.0
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b");
}
public ustaw() {
client_cmd(0, "gl_fog 1");
}
#12
Napisano 25.04.2011 23:43
#13
Napisano 26.04.2011 08:11
można jeszcze dodać do huda ze powiedzmy co 0 sek będzie info ze gl_fog zostało zmienione na 1
To tez fajny pomysł ale ciekawe czy dla kogoś bedzie sie chciało dodawać to
PS:
Testowałem to i działa
jak juz to
#include <amxmodx>#define PLUGIN "Nowy plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "KaMaZZ"#define CZAS 5.0public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b");}public ustaw() { client_cmd(0, "gl_fog 1");}
Użytkownik Bennny edytował ten post 26.04.2011 08:26
#14
Napisano 26.04.2011 10:55
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"
#define CZAS 15.0
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(CZAS,"ustaw",_,_,_,"b");
}
public ustaw(){
new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=1; i<iNum; i++)
{
client_cmd(i, "gl_fog 1");
}
}
#15
Napisano 26.04.2011 10:59
static cell AMX_NATIVE_CALL client_cmd(AMX *amx, cell *params) /* 2 param */ { int len; char* cmd = format_amxstring(amx, params, 2, len); cmd[len++] = '\n'; cmd[len] = 0; if (params[1] == 0) { for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients; ++i) { CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i); if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/) CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd); } } else { int index = params[1]; if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients) { LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index); return 0; } CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index); if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/) CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd); } return len; }
if (params[1] == 0) { for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients; ++i) { CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i); if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/) CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd); } }jesli pierwszy argument to 0 komenda jest wysyłana do wszystkich
#16
Napisano 26.04.2011 11:24
Zobaczymy.
#17
Napisano 29.04.2011 10:54
Ten plugin co napisałesz to mam połaczyć w jednał całość ?
PS:
Muzzi ten twoj plugin nie dziala
Użytkownik Bennny edytował ten post 29.04.2011 11:12
#18
Napisano 29.04.2011 11:12
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Nowy plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" #define CZAS 5.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b"); } public ustaw() { client_cmd(0, "gl_fog 1"); }wklejasz to tutaj :
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#19
Napisano 30.04.2011 07:25
Temat do zamkniecia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych