Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin gl_fog

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bennny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 24.04.2011 11:19

Witam.
Czy może ktoś edytować mi te plugin

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "gl_fog 1")
}


Testowałem ten plugin ale w grze moge zmieniać gl_fog i chciałbym żeby wymuszało oraz żeby pisało na say że jak ktoś zmienia gl_fog.
Czy ktoś pomorze ?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 17:26

serwer steam + ns czy only steam ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 25.04.2011 21:10

Steam+non steam.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 21:14

wiec jesli dam sprawdzanie cvaru czyli pobieranie jego wartosci od gracza , gracze non steam zostana wyrzuceni
  • +
  • -
  • 0

#5 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 25.04.2011 21:20

No właśnie kiedyś napisałem sam plugin do gl_fog i właśnie graczy non steam wyrzucało.
A nie można tak zrobić żeby wymuszało gl_fog czyli automatycznie zmienialo po 2s ?
  • +
  • -
  • 0

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 25.04.2011 21:20

A po co chcesz sprawdzać, wystarczy jak od razu wymusisz komendę.

@Edit Dark wybacz, moje niedoczytanie :]

Użytkownik byCZOL edytował ten post 25.04.2011 21:24

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#7 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 25.04.2011 21:21

No to byczol bardzo bym prosił zeby wymuszało komenda i zmieniało co 2s i jeżeli jest taka możliwośc to pisało na say( a jak nie to nie)
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 21:22

oraz żeby pisało na say że jak ktoś zmienia gl_fog - czytanie ze zrozumieniem ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 25.04.2011 21:23

Nie musi koniecznie pisać na say . Oczywiscie jak da rade :)
  • +
  • -
  • 0

#10 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 25.04.2011 21:34

Bez info to nawet wystarczy to:

czas sobie zmieniasz w define

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"

#define CZAS 5.0

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id) {
set_task(CZAS, "ustaw", id, _, _, "b");
}
public ustaw(id) {
client_cmd(id, "gl_fog 1");
}


@Down

To już chyba zależy ode mnie bądź od innej osoby która pisze plugin czy chce wklepywać komendę całemu serwerowi czy tylko graczowi.

PS: Fajnie trafiłeś z czasem :P 00:00

Użytkownik byCZOL edytował ten post 26.04.2011 09:37

  • +
  • -
  • 2

Dziękuje, dobranoc.


#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 23:00

jak juz to

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"

#define CZAS 5.0

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b");
}

public ustaw() {
client_cmd(0, "gl_fog 1");
}

  • +
  • -
  • 1

#12 olek0017

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Napisano 25.04.2011 23:43

można jeszcze dodać do huda ze powiedzmy co 0 sek będzie info ze gl_fog zostało zmienione na 1

#13 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 26.04.2011 08:11

można jeszcze dodać do huda ze powiedzmy co 0 sek będzie info ze gl_fog zostało zmienione na 1


To tez fajny pomysł ale ciekawe czy dla kogoś bedzie sie chciało dodawać to :D

PS:
Testowałem to i działa

jak juz to

#include <amxmodx>#define PLUGIN "Nowy plugin"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "KaMaZZ"#define CZAS 5.0public plugin_init(){	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)	set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b");}public ustaw() { 	client_cmd(0, "gl_fog 1");}


Użytkownik Bennny edytował ten post 26.04.2011 08:26

  • +
  • -
  • 0

#14 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.04.2011 10:55

A może tak ? Bo z tego co wiem 0 to serwer.


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"

#define CZAS 15.0

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(CZAS,"ustaw",_,_,_,"b");
}

public ustaw(){
new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=1; i<iNum; i++)
{
client_cmd(i, "gl_fog 1");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2011 10:59

Bo z tego co wiem 0 to serwer. - nie 0 to wszyscy
static cell AMX_NATIVE_CALL client_cmd(AMX *amx, cell *params) /* 2 param */
{
	int len;
	char* cmd = format_amxstring(amx, params, 2, len);
	cmd[len++] = '\n';
	cmd[len] = 0;

	if (params[1] == 0)
	{
		for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients; ++i)
		{
			CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i);
			if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/)
				CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd);
		}
	} else {
		int index = params[1];
		
		if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
		{
			LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index);
			return 0;
		}
		
		CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
		
		if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/)
			CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd);
	}
	
	return len;
}
if (params[1] == 0)
	{
		for (int i = 1; i <= gpGlobals->maxClients; ++i)
		{
			CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(i);
			if (!pPlayer->IsBot() && pPlayer->initialized /*&& pPlayer->ingame*/)
				CLIENT_COMMAND(pPlayer->pEdict, "%s", cmd);
		}
	}
jesli pierwszy argument to 0 komenda jest wysyłana do wszystkich
  • +
  • -
  • 0

#16 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.04.2011 11:24

Tak, racja. A może mu zadziała :D
Zobaczymy. :P
  • +
  • -
  • 0

#17 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 29.04.2011 10:54

DarkGL właśnie sie tak zastanawiam i nie wiem co zrobić co napisałesz ?
Ten plugin co napisałesz to mam połaczyć w jednał całość ?

PS:
Muzzi ten twoj plugin nie dziala

Użytkownik Bennny edytował ten post 29.04.2011 11:12

  • +
  • -
  • 0

#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2011 11:12

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KaMaZZ"

#define CZAS 5.0

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        set_task(CZAS, "ustaw", _, _, _, "b");
}

public ustaw() { 
        client_cmd(0, "gl_fog 1");
}
wklejasz to tutaj :
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
:)
  • +
  • -
  • 1

#19 Bennny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Suwałku
Offline

Napisano 30.04.2011 07:25

dzięki za pomoc :)
Temat do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych