Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Okulary Maga - Perk ... Pomoc ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 08:28

Chce was prosić o zrobienie Perku albo danie Gotowego Perka

PERK: Okulary Maga
OPIS: Widzisz niewidzialnych !

Za pomoc:
* +++

#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 08:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "twojnazwa";
new const perk_desc[] = "twonopis";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
 {
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_perk[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
proszę

Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:31

  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#3 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 08:41

E ... ?

Razem 12 Errorów !!!

Mógł byś to naprawić bo przy Komplikacji mam błędy !!!
Ktoś może to naprawić będzie +++

Błędy:
Spoiler


#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 08:54

Przepraszam cię ;P to miałem na moim modzie i zapomniałem dodać kilka bajerów.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
 {
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_perk[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
To jest oryginał musi ci działać ale jeżeli ci nie działa, amxx w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:55

  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 08:58

Masz + --- Działa xD
Mam jeszcze Sprawę dla kogoś xD

Ktoś by dodał do mojej Klasy ten Perk ?

Daje Klasę do załącznika xD

Załączone pliki



#6 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 24.04.2011 09:10

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Mag";
new const opis[] = "Widzi nie niewidzialnych !!! !!!";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 8;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Pusty");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_klase[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Liczę na +

#7 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 09:16

A ja liczę na Poprawę xD

18 Errorów!!!

Spoiler


Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:18:
Macie tu SMA Perka xD
I SMA klasy !!!

Załączone pliki



#8 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 09:20

Czekaj zaraz dam edita kod już mam tylko muszę jeszcze poszukać prawidłowy początek klasy ale jeżeli ci się spieszy.

Zwykła klasa opis,nazwa itp itd. i pod tym


public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
	public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_perk[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Proszę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
	public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_perk[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Zaraz dam edita z amxx :]

Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:22

  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#9 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 09:25

Dzięki masz kolejny +

KU**DE

Spoiler

Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:26


#10 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 09:27

Witem wiem na szybko to robiłem już naprawiam daj mi kilka sekund :P
gdzieś 11:20 zrobię bo z/w

Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:36

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#11 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 09:30

Dla łatwiejszego edytowania masz xD

Troche poprawiłem xD

Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:40:
Dobra --- potem tu zajrzę idę grać w Cs. 1.6 NonSteam na Moim Serwerze COD

Załączone pliki


Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:30


#12 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 10:09

Proszę mam nadzieje że pomogłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#13 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.04.2011 10:25

tylko nie wiem po co tu:

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


dajesz return COD_CONTINUE; ?
  • +
  • -
  • 0

#14 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 10:26

Oczywiście - każda pomoc dla mnie jest "Dobra" i "owocna"...
Dzięki ...
A i + idzie xD
A jak byś chciał jeszcze coś :D pisz na GG: 11151176
Za pomoc coś ci wytrzasnę xD

Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:26:
Cypis'
Jak możesz to sam zrób i porównam xD

Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:28:
Wgram na Serwer i zobaczę jak działa xD

Dodano 24 kwiecień 2011 - 12:53:
Potem zdam Relacje xD
Teraz nikogo na serwerze nie ma :(

#15 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 13:03

tylko nie wiem po co tu:
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}


dajesz return COD_CONTINUE; ?

Usuń przetestuj, będzie ci działać a gracze i tak znajdą ten bug :P

Dodano 24 kwiecień 2011 - 13:19:
Testowane, działa.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#16 emiona1

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 24.04.2011 13:44

ELOS masz + !!!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych