Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 24.04.2011 08:28
PERK: Okulary Maga
OPIS: Widzisz niewidzialnych !
Za pomoc:
* +++
#2
Napisano 24.04.2011 08:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "twojnazwa"; new const perk_desc[] = "twonopis"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }proszę
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:31
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#3
Napisano 24.04.2011 08:41
Razem 12 Errorów !!!
Mógł byś to naprawić bo przy Komplikacji mam błędy !!!
Ktoś może to naprawić będzie +++
Błędy:
#4
Napisano 24.04.2011 08:54

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Eagle Eye"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }To jest oryginał musi ci działać ale jeżeli ci nie działa, amxx w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:55
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#5
Napisano 24.04.2011 08:58

Mam jeszcze Sprawę dla kogoś

Ktoś by dodał do mojej Klasy ten Perk ?
Daje Klasę do załącznika

Załączone pliki
#6
Napisano 24.04.2011 09:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <codmod> new const nazwa[] = "Mag"; new const opis[] = "Widzi nie niewidzialnych !!! !!!"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 8; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Pusty"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Liczę na +
#7
Napisano 24.04.2011 09:16

18 Errorów!!!
Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:18:
Macie tu SMA Perka

I SMA klasy !!!
Załączone pliki
#8
Napisano 24.04.2011 09:20
Zwykła klasa opis,nazwa itp itd. i pod tym
public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Proszę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "nazwa"; new const opis[] = "opis"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }Zaraz dam edita z amxx
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:22
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#9
Napisano 24.04.2011 09:25
KU**DE
Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:26
#10
Napisano 24.04.2011 09:27

gdzieś 11:20 zrobię bo z/w
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:36
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#11
Napisano 24.04.2011 09:30

Troche poprawiłem

Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:40:
Dobra --- potem tu zajrzę idę grać w Cs. 1.6 NonSteam na Moim Serwerze COD
Załączone pliki
Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:30
#12
Napisano 24.04.2011 10:09
Załączone pliki
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#13
Napisano 24.04.2011 10:25
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
dajesz return COD_CONTINUE; ?
#14
Napisano 24.04.2011 10:26
Dzięki ...
A i + idzie

A jak byś chciał jeszcze coś

Za pomoc coś ci wytrzasnę

Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:26:
Cypis'
Jak możesz to sam zrób i porównam

Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:28:
Wgram na Serwer i zobaczę jak działa

Dodano 24 kwiecień 2011 - 12:53:
Potem zdam Relacje

Teraz nikogo na serwerze nie ma

#15
Napisano 24.04.2011 13:03
Usuń przetestuj, będzie ci działać a gracze i tak znajdą ten bugtylko nie wiem po co tu:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
dajesz return COD_CONTINUE; ?

Dodano 24 kwiecień 2011 - 13:19:
Testowane, działa.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#16
Napisano 24.04.2011 13:44
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych