Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 24.04.2011 08:28
PERK: Okulary Maga
OPIS: Widzisz niewidzialnych !
Za pomoc:
* +++
#2
Napisano 24.04.2011 08:31
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "twojnazwa";
new const perk_desc[] = "twonopis";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}proszę
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:31
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#3
Napisano 24.04.2011 08:41
Razem 12 Errorów !!!
Mógł byś to naprawić bo przy Komplikacji mam błędy !!!
Ktoś może to naprawić będzie +++
Błędy:
#4
Napisano 24.04.2011 08:54
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
To jest oryginał musi ci działać ale jeżeli ci nie działa, amxx w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 08:55
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#5
Napisano 24.04.2011 08:58
Mam jeszcze Sprawę dla kogoś
Ktoś by dodał do mojej Klasy ten Perk ?
Daje Klasę do załącznika
Załączone pliki
#6
Napisano 24.04.2011 09:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Mag";
new const opis[] = "Widzi nie niewidzialnych !!! !!!";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 8;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Pusty");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Liczę na +
#7
Napisano 24.04.2011 09:16
18 Errorów!!!
Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:18:
Macie tu SMA Perka
I SMA klasy !!!
Załączone pliki
#8
Napisano 24.04.2011 09:20
Zwykła klasa opis,nazwa itp itd. i pod tym
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Proszę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(!ma_perk[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Zaraz dam edita z amxx Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:22
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#9
Napisano 24.04.2011 09:25
KU**DE
Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:26
#10
Napisano 24.04.2011 09:27
gdzieś 11:20 zrobię bo z/w
Użytkownik ELOS edytował ten post 24.04.2011 09:36
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#11
Napisano 24.04.2011 09:30
Troche poprawiłem
Dodano 24 kwiecień 2011 - 09:40:
Dobra --- potem tu zajrzę idę grać w Cs. 1.6 NonSteam na Moim Serwerze COD
Załączone pliki
Użytkownik emiona1 edytował ten post 24.04.2011 09:30
#12
Napisano 24.04.2011 10:09
Załączone pliki
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#13
Napisano 24.04.2011 10:25
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
dajesz return COD_CONTINUE; ?
#14
Napisano 24.04.2011 10:26
Dzięki ...
A i + idzie
A jak byś chciał jeszcze coś
Za pomoc coś ci wytrzasnę
Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:26:
Cypis'
Jak możesz to sam zrób i porównam
Dodano 24 kwiecień 2011 - 10:28:
Wgram na Serwer i zobaczę jak działa
Dodano 24 kwiecień 2011 - 12:53:
Potem zdam Relacje
Teraz nikogo na serwerze nie ma
#15
Napisano 24.04.2011 13:03
Usuń przetestuj, będzie ci działać a gracze i tak znajdą ten bugtylko nie wiem po co tu:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
dajesz return COD_CONTINUE; ?
Dodano 24 kwiecień 2011 - 13:19:
Testowane, działa.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#16
Napisano 24.04.2011 13:44
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty




codclass_Mag.amxx







