Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Powloka dla najlepszego gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 23.04.2011 15:02

Witam. Chce dopisać do tego pluginu, że najlepszy gracz rundy otrzymuje powłoke.

Dopisałem coś takiego, ale jest pełno błędów przy kompilacji ;<

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Najlepszy wynik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33" // edit Nesty


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")


}
public Koniec_Rundy()
{
new players[32], playernum;
new bestplayer_t, bestplayer_c;
get_players(players, playernum,"e","TERRORIST");
if(playernum > 0)
{
//Section
bestplayer_t = players[0];
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
if(get_user_frags(players[i]) > get_user_frags(bestplayer_t))
{
//Winner
bestplayer_t = players[i];
}
else
{
if(get_user_frags(players[i]) == get_user_frags(bestplayer_t) && get_user_deaths(players[i]) < get_user_deaths(bestplayer_t))
{
bestplayer_t = players[i];
}
}
}
//Dane zebrane - wyświetl
new bestname[64];
get_user_name(bestplayer_t, bestname, 63)
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
ColorChat(players[i], GREEN, "**^x03 %s^x01 prowadzi z najlepszym wynikiem^x04 [%d fragow na %d smierci]",bestname, get_user_frags(bestplayer_t), get_user_deaths(bestplayer_t));
}
}



get_players(players, playernum,"e","CT");
if(playernum > 0)
{
//Section
bestplayer_c = players[0];
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
if(get_user_frags(players[i]) > get_user_frags(bestplayer_c))
{
//Winner
bestplayer_c = players[i];
}
else
{
if(get_user_frags(players[i]) == get_user_frags(bestplayer_c) && get_user_deaths(players[i]) < get_user_deaths(bestplayer_c))
{
bestplayer_c = players[i];
}
}
}
//Dane zebrane - wyświetl
new bestname[64];
get_user_name(bestplayer_c, bestname, 63)
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
ColorChat(players[i], GREEN, "**^x03 %s^x01 prowadzi z najlepszym wynikiem^x04 [%d fragow na %d smierci]",bestname, get_user_frags(bestplayer_c), get_user_deaths(bestplayer_c));
}
if(bestplayer_c&bestplayer_t)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 34, 255, 233, kRenderNormal, 30)
}
}
}


dopisałem to na samym dole:

if(bestplayer_c&bestplayer_t)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 34, 255, 233, kRenderNormal, 30)
}

ale wyskakują takie błędy przy kompilacji :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Warning: Expression has no effect on line 84
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 84
Error: Invalid expression, assumed zero on line 84
Error: Too many error messages on one line on line 84

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file D:\skompilowane\ngpowloka.amx (compile failed).

Mógłby ktoś to poprawić? Jeżeli znajdzie sie chętny to proszę również o wytłumaczenie co zrobiłem źle, bo chce sie czegoś nauczyć (Może ja kiedyś będę miał okazje pomagać gorszym ;d).

Użytkownik WizZi edytował ten post 23.04.2011 15:03

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.04.2011 16:26

mógłbyś w sma to dać ? Łatwiej będzie sprawdzić :P w czym problem leży :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 23.04.2011 16:39

Przecież dałem cały kod...
  • +
  • -
  • 0

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 00:47

if( ( 1 <= bestplayer_c <= get_maxplayers( ) )&& ( 1 <= bestplayer_t <= get_maxplayers( ) ) ) <--- może tak spróbuj, raczje powinno działać d;

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.04.2011 08:30

e... raczej nie będzie.

daj for'a i if'a żeby sprawdzał każdego gracza czy jest bestplayer (może w te strone)

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 15:17

omg co my robimy, dajesz tak:
//Dane zebrane - wyświetl
        new bestname[64];
        get_user_name(bestplayer_t, bestname, 63)
        for(new i = 0; i < playernum; i++)
        {
            ColorChat(players[i], GREEN, "**^x03 %s^x01 prowadzi z najlepszym wynikiem^x04 [%d fragow na %d smierci]",bestname, get_user_frags(bestplayer_t), get_user_deaths(bestplayer_t));
        }
        set_user_rendering(bestplayer_t, kRenderFxGlowShell, 34, 255, 233, kRenderNormal, 30)

na dole to samo tylko bestplayer_c

Użytkownik funfel edytował ten post 26.04.2011 15:18

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.04.2011 16:26

e... nie

//Dane zebrane - wyświetl
new bestname[64];
get_user_name(bestplayer_t, bestname, 63)
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
ColorChat(players[i], GREEN, "**^x03 %s^x01 prowadzi z najlepszym wynikiem^x04 [%d fragow na %d smierci]",bestname, get_user_frags(bestplayer_t), get_user_deaths(bestplayer_t));
if(equal(players[i],bestplayer_t[i]))
set_user_rendering(bestplayer_t, kRenderFxGlowShell, 34, 255, 233, kRenderNormal, 30)
}


może tak?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 26.04.2011 16:27


#8 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 16:58

omg nie, typie, ustawia id gracza na bestplayer_t więc bestplayer_t to ID najlepszego gracza, popatrz na pobieranie nicku -.- normalnie jest get_user_name(ID.......) a tu get_user_name(bestplayer_t, bestname, 63) więc cicho, niech sprawdzi to co wysłałem

Użytkownik funfel edytował ten post 26.04.2011 16:59

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.04.2011 19:05

tak, masz raje, zamulony byłem - ale twoj kod nie jest poprawny

Wreszcie! Wpadłem na pomysł jak to zrobić ;)

//Dane zebrane - wyświetl
new bestname[64];
new imie[64];
get_user_name(bestplayer_t, bestname, 63) //imie najlepszego
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
ColorChat(players[i], GREEN, "**^x03 %s^x01 prowadzi z najlepszym wynikiem^x04 [%d fragow na %d smierci]",bestname, get_user_frags(bestplayer_t), get_user_deaths(bestplayer_t));
get_user_name(players[i], imie, 63) //imie sprawdzanego w petli for
if(equal(imie[i],bestname[i])) //czy sa takie same
set_user_rendering(bestplayer_t, kRenderFxGlowShell, 34, 255, 233, kRenderNormal, 30) //jak tak, to powloka
}

Użytkownik FreZZy edytował ten post 26.04.2011 19:06


#10 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 20:39

kur**... po co sprawdzać imie jak jak id najlepszego automatycznie ustawia? nie denerwuj mnie już....

jak masz coś takiego:
//Winner
bestplayer_c = players[i];

to po ch*** sprawdzasz imie wszystkich graczy z jego imieniem? jasne że dla któregoś da tą powłokę, jak można od razu ją ustawić tym kodem co dałem, i już z de*** nie będę się kłócił bo ja mam rację...

@edit: jest kultura bo zagwiazdkowałem(*), no ale jak tłumaczysz a ktoś dalej swoje to to denerwuje

Użytkownik funfel edytował ten post 27.04.2011 18:28

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 27.04.2011 13:07

nie obrażaj

rzeczywiście skupiłem się tylko na dolnym kodzie, nie na całości, ale myśle że moim też można




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych