Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

szybkie rozdawanie statystyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukason

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:mój dom
Offline

Napisano 23.04.2011 15:00

Witam poszukuje kogos kto by mi dodal do rozdawania statystyk takie rzeczy:

1. Inteligencja
2. Siła
3. Wytrzymałość
4. Kondycja
5. Dodaj 50 punktow w inteligencje
6. Dodaj 50 punktow w sile
7. Dodaj 50 punktow w wytrzymalosc
8. Dodaj 50 punktow w kondycje
I na drugiej stornie to:
1. Dodaj wszystko w inteligencje
2. Dodaj wszystko w sile
3. Dodaj wszystko w wytrzymalosc
4. Dodaj wszystko w kondycje


Tutaj moje .sma dam ++ za zrobienie. Z góry dzięki :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 23.04.2011 16:34

pozmieniaj sobie chyba wiesz jak?
jak nie to pozniej zrobie


http://amxx.pl/wklej...30357284110959/
  • +
  • -
  • 0

#3 lukason

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:mój dom
Offline

Napisano 23.04.2011 16:54

no wlasnie jak to robie to nie moge skompilować jakbys mi to zrobil to dzięki
  • +
  • -
  • 0

#4 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.04.2011 17:16

[CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 lukason

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:mój dom
Offline

Napisano 23.04.2011 17:24

slepy czy niewidomy?! mowie ze nie moge tego skompilować
  • +
  • -
  • 0

#6 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.04.2011 17:26

Jak ja nie mogę zobaczyć kodu bo trzeba podac haslo ..

Dodano 23 kwiecień 2011 - 17:27:
podaj kod to ci zkompiluje
  • +
  • -
  • 0

#7 lukason

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:mój dom
Offline

Napisano 23.04.2011 17:49

public PrzydzielPunkty(id) { 	new inteligencja[65]; 	new zdrowie[60]; 	new wytrzymalosc[60]; 	new kondycja[60]; 	new tytul[25]; 	new allkondycja[60]; 	new allinteligencja[60]; 	new allwytrzymalosc[60]; 	new allzdrowie[60]; 	new kondycjaa[60]; 	new wytrzymalosca[60]; 	new zdrowiea[60]; 	new inteligencjaa[60]; 	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); 	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); 	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); 	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); 	format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); 	format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje"); 	format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje"); 	format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie"); 	format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc"); 	format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje"); 	format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie"); 	format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje"); 	format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc"); 	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); 	menu_additem(menu, inteligencja); 	menu_additem(menu, zdrowie); 	menu_additem(menu, wytrzymalosc); 	menu_additem(menu, kondycja); 	menu_additem(menu, inteligencjaa); 	menu_additem(menu, zdrowiea); 	menu_additem(menu, wytrzymalosca); 	menu_additem(menu, kondycjaa); 	menu_additem(menu, allinteligencja); 	menu_additem(menu, allzdrowie); 	menu_additem(menu, allwytrzymalosc); 	menu_additem(menu, allkondycja); 	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); 	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); 	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); 	menu_display(id, menu); }  public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { 	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); 	 	if(item == MENU_EXIT) 	{ 		menu_destroy(menu); 		return PLUGIN_CONTINUE; 	} 	 	if(punkty_gracza[id] < 1) 		return PLUGIN_CONTINUE; 	 	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); 	 	switch(item)  	{  		case 0:  		{	 			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				inteligencja_gracza[id]++; 				punkty_gracza[id]--; 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");  			 		} 		case 1:  		{	 			if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				zdrowie_gracza[id]++; 				punkty_gracza[id]--; 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety"); 		} 		case 2:  		{	 			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				wytrzymalosc_gracza[id]++; 				punkty_gracza[id]--; 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety"); 			 		} 		case 3:  		{	 			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				kondycja_gracza[id]++; 				punkty_gracza[id]--; 			} 			else 				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); 		} 		case 4:  		{	 			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] < 50) 				{ 					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); 				} 				else 				{ 					if(inteligencja_gracza[id] + 50 < limit_poziomu/2) 					{ 						inteligencja_gracza[id] += 50; 						punkty_gracza[id] -= 50; 					} 					else 					{ 						new punktydododania[33]; 						punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]; 						inteligencja_gracza[id] += punktydododania[id]; 						punkty_gracza[id] -= punktydododania[id]; 					} 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");  			 		} 		case 5:  		{	 			if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] < 50) 				{ 					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); 				} 				else 				{ 					if(zdrowie_gracza[id] + 50 < limit_poziomu/2) 					{ 						zdrowie_gracza[id] += 50; 						punkty_gracza[id] -= 50; 					} 					else 					{ 						new punktydododania[33]; 						punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]; 						zdrowie_gracza[id] += punktydododania[id]; 						punkty_gracza[id] -= punktydododania[id]; 					} 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety"); 		} 		case 6:  		{	 			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] < 50) 				{ 					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); 				} 				else 				{ 					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 50 < limit_poziomu/2) 					{ 						wytrzymalosc_gracza[id] += 50; 						punkty_gracza[id] -= 50; 					} 					else 					{ 						new punktydododania[33]; 						punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]; 						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania[id]; 						punkty_gracza[id] -= punktydododania[id]; 					} 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety"); 			 		} 		case 7:  		{	 			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] < 50) 				{ 					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); 				} 				else 				{ 					if(kondycja_gracza[id] + 50 < limit_poziomu/2) 					{ 						kondycja_gracza[id] += 50; 						punkty_gracza[id] -= 50; 					} 					else 					{ 						new punktydododania[33]; 						punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]; 						kondycja_gracza[id] += punktydododania[id]; 						punkty_gracza[id] -= punktydododania[id]; 					} 				} 			} 			else 				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); 		} 		case 8:  		{	 			if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id]) 				{ 					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_poziomu/2; 					inteligencja_gracza[id] = limit_poziomu/2; 				} 				else 				{ 					inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; 					punkty_gracza[id] = 0; 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");  			 		} 		case 9:  		{	 			if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id]) 				{ 					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_poziomu/2; 					zdrowie_gracza[id] = limit_poziomu/2; 				} 				else 				{ 					zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id]; 					punkty_gracza[id] = 0; 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety"); 		} 		case 10:  		{	 			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id]) 				{ 					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_poziomu/2; 					wytrzymalosc_gracza[id] = limit_poziomu/2; 				} 				else 				{ 					wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id]; 					punkty_gracza[id] = 0; 				} 			} 			else  				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zrecznosci osiagniety"); 			 		} 		case 11:  		{	 			if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) 			{ 				if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]) 				{ 					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_poziomu/2; 					kondycja_gracza[id] = limit_poziomu/2; 				} 				else 				{ 					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; 					punkty_gracza[id] = 0; 				} 			} 			else 				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); 		} 	} 	 	if(punkty_gracza[id] > 0) 		PrzydzielPunkty(id); 		 	return PLUGIN_CONTINUE; }

  • +
  • -
  • 0

#8 Ziemniak12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:PIotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 23.04.2011 18:01

Jak ja nie mogę zobaczyć kodu bo trzeba podac haslo ..

Dodano 23 kwiecień 2011 - 17:27:
podaj kod to ci zkompiluje

S-K-O-M-P-I-L-U-J-E omg...

#9 lukason

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:mój dom
Offline

Napisano 23.04.2011 18:19

zrobylby mi to ktos? dam pluskika ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych